Hepinize merhaba canlarım🌸
Bu gün size sınav haftamın en içinden, en koyu ve karanlık yerinden sesleniyorum, Help! Ben bu kadar karamsar, havalar da biraz keyifsizken şöyle neşemizi yerine getirecek bir bence yazalım istedim. Bu gün kedi insanı ve köpek insanını karşılaştıracağız, hazırsanız başlayalım!
Kedi insanları dişlidir, onların karşısında dağ olsa devirirler. İstediklerini yine de alırlar! Köpek insanlarının ise biraz daha kaderci olduğunu söyleyebiliriz. Onlar bu hayatı relax yaşayanlardır

Kedi insanları kişisel alan için birkaç kişi tırmalamaktan çekinmezler, oysa köpek insanları yakınlarında hep birileri olsun ister, aksi takdirde yalnız ve mutsuz olabilirler

Kedi insanlarının oldukça çabuk sinirlendiklerine şahit olursunuz, sinirleri tepelerine hep yakındır. Ancak köpek insanları zor sinirlenip, sinirleri ile dağı taşı kül ederler

Köpek insanlarının hayatında spor çok önemli yer tutarken kedi insanları sanata daha meyillidir. Onları bir köşede sessizce kitap okurken bulmanız işten bile değildir

Köpek insanları bir ortamda hızlıca odak noktası haline gelebilirler. Kedi insanları ise herkesle yıldızı barışmadığından daha çekimser kalırlar, ta ki sıcacık ilişkiler kurana kadar!

Köpek insanları sevgilerini, merhametlerini, acılarını korkusuzca dile getirirken kedi insanları tüm bu duyguları içinde yaşarlar, onlar vahşi doğanın savunucu hayvanlarıdır

Tipik bir kedi insanı olduğumu da belirtmeden bencemi tamamlamayayım. Görüşlerde hangi hayvana kendinizi daha yakın hissettiğinizi belirtmeyi unutmayın.
Öptüm çok🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar