Benim hayattan hiç bir beklentim yok. Adım BenZero. Ben sıfırı görmüş bir insan olarak birkaç şey söyleyeceğim sizlere. Neden beklentim yok, neden ben sıfırım.

🎯 Sevgilinin olmaması

Sevgilinin olmaması hayata küsmek anlamına gelmiyor ama olunca da kıymetini bilmemek insanı sıfır yapan nedendir.
🎯 Aile bağlarının zayıf olması

Aile bağlarının çok zayıf olması. Herkesi çıkarcı görmek. Bu da bizi sıfır yapıyor.
🎯 Öz güven eksikliği

Öz güven bir insanda olması gereken temel özellik olmalı ama hayattan beklentisi olmayan insanda olmaz.
🎯 Maddi durum yetersizliği

Az var, çok olsun isteriz. Çevremizde olan örnekler gibi yaşama isteği bizi maddiyatla zorlar. Yetersiz maddiyat bizi sıfır yapar.
🎯 Yetersiz eğitim

Bu yazıyı yazacak kadar yeterli eğitimim var ama hayatta insanlarla mücadele edecek kadar eğitimimiz yok. Bu bizi sıfır yapar.
🎯 Çevresel faktörler

Bir gelenden, bir gidenden darbe yersin, şamar oğlanına dönersin. Çevrendeki insanların zayıflığı seni sıfır yapar.
🎯 Yaşadığımız yer

Varoş semtte büyürsün kral olma şansın olmaz. Geldiğimiz yer belli, biz hayatta sıfırız.
🎯 Yanlış tercihler

Yaşam ile ölüm arasında bir tercih değil ama en az onun kadar önemli. Tercihlerimiz yanlışsa biz sıfırız.
BenZero hayat bize hep oyun oynadı ve hep sıfırı biz yaşadık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar