Yeniliklere açık değillerdir.

Aşırı gelenekselci takılırlar. Yeni şeyler onlar için faydalı olsa da alışkanlıklarından taviz vermezler.
Son derece ön yargılılardır.

Herkese, her şeye ön yargıyla yaklaşırlar. Direkt şöyle ya da böyle diye damgalama yaparlar.
Dar görüşlüdürler.

Kafalarındaki küçücük bir noktadan beslenirler. Ve zihin dünyalarını genişlemezler.
Zamanın değişkenliğini kabul etmezler.

Ben zamanında böyleydim, bizim zamanımızda şöyleydi gibi cümleleri sürekli tekrar ederler zamanın durmadan ilerlediğini geri plana atıp kıyaslama yaparlar.
Kendilerini geliştirmezler.

Her şeyi kendilerinin en iyi bildiğini düşünürler. Başka fikirlere karşıdırlar ve kendilerini geliştirmezler.
Tek kaynağın yeterli olacağına inanırlar.

Bir bilgi konusunda sadece tek düze alışılmış kaynakların yeterli olacağını savunurlar.
Kendileri her zaman haklıdır.

Kendilerine toz kondurmazlar. Sanki siz haksızmışsınız havasına bürünürler.
Hep kendi bildiklerini okurlar.

Dinliyormuş, tasdikliyormuş gibi görünseler de asla umursamazlar.
Ben böyle insanlara çevremde çok rastlıyorum ve artık gerçekten onlardan gına geldi.
Siz de bunlara ilave yapabilirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir. Teşekkürler ☺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar