Günümüzde insanlar genelde hep saygı duyulup girdikleri ortamda saygı görmek istiyorlar. Ancak çoğu insan bunu başaramıyor sadece istediği ile kalıyor. Neden derseniz bir şeyleri eksik yapıyorlar. Onların neler olduğunu merak edenler için gelin bakalım..
Saygı duyun!

Saygı görmek istiyorsanız en başta saygı duymayı öğrenmelisiniz. Karşınızdaki insanların fikirlerine ve düşüncelerine her ne olursa olsun saygı duymalısınız. Saygı duymayacağınız kişileri etrafınıza sokmayın sokacaksanız da saygı duyun bu kadar basit.
Sözünüz senet olsun!

Lafınızın arkasında her zaman durun. Zoru görünce hemen dönmeye başlamayın. Söz verdiyseniz sonuçları sizin için ne kadar pahalıya patlasa da dediğinizin her zaman arkasında durmanız gerekir. Bu durumda zaten olumsuz bir sonuç da olsa arkanızdan "adam lafının arkasında durdu." denir. Korkak gibi kıvırdı denmez.
Boş konuşup insanların zamanını almayın!

Evet çoğumuz konuşmayı çok severiz, tabi ki bunda bir sorun yok elbette konuşacağız. Ancak bildiğiniz konular üzerinde konuşun. Eğer yeterli bilgiye sahipseniz konuşun susmanız hata olur insanlar sizi sabaha kadar da dinler. Ancak bilginiz yoksa susun, boş boş konuşup insanların kafasını karıştırıp vakitlerini almayın.
Asla insanların dedikodusunu yapmayın!

Ağır bir insan olursunuz ya da olmazsınız orası sizin bileceğiniz iş. Ancak kesinlikle karakterinizde dedikodu olmasın. Hani o sadece sana söylüyorum kimseye söyleme dediğiniz insanlar var ya aynı sizin gibi başkalarına da söylüyor bilin yani. Siz gidin içinizde varsa karşınızdakine de söyleyin, ne aracılara taviz vermiş olursunuz ne de dedikodu yapmış olursunuz. Asla arkadan konuşmayın.
Reddetmeyi bilin!

Aa kıyamam nasıl hayır deyim demeyin. Ya da buna hayır diyemem ki diye düşünmeyin. Olayı analiz edin gerektiğinde "hayır kardeşim olmaz" demeyi bilin. Tabi her şeye hayır diyen bir duvara da dönüşmeyin, sadece evet ve hayır diyeceğiniz yerleri bilmeniz gerekiyor.
Kendinizi ezdirmeyin!

Kendinizi asla ezdirmemeniz gerektiğini eminim hepiniz biliyorsunuzdur. Karşınızdaki kim olursa olsun haklıysanız asla kendinizi ezdirecek şeyler yapmayın yapılmasına izin vermeyin. Kendinizi sonuna kadar savunun karşınızdakini pes ettirene kadar da pes etmeyin. Biraz yırtıcı olun haklı olduğunuz durumlarda kimseden korkup çekinmeyin.
İnsanların fikirlerine önem verin!

İnsanları sınıflandırmadan gencinden yaşlısına kadar herkesin fikirlerini dinleyin yeni şeyler öğrenmeye çalışın. İşçi patron sınıf ayrımı kesinlikle yapmayın. Herkesin fikirleri değerlidir. Fikirler sınıflandırılamaz. O yüzden herkese eşit mesafede yaklaşıp fikirlerini küçümsemeyin asla.
Neyseniz o olun, farklı kimliklere bürünmeye çalışmayın!

Sırf saygı görmek için ya da cool gözükmek için olmadığınız bir insan kalıbına asla girmeyin, en fazla birkaç hafta idare eder o sizi. Sonra sırıtmaya başlar açık vermeye başlarsınız doğallığınız sorgulanır ve kimse bu durumda size saygı duymaz. Hatta toplumdan dışlanmaya kadar gider. Kimse arkasından "ne yapmacık insan bu yaa" dedirtmek istemez sanırım..
Bu dediklerimi yaptığınız takdirde zaten belli bir kitleniz(çevreniz) olur. Siz bunları yaparsanız size de aynı şekilde karşılık verirler ve fikirleriniz önemsenir gereken saygıyı görürsünüz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar