Yeme & İçme Sizce kahve tek başına içince mi daha keyifli yoksa aileyle içince mi ☕️? Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 59 Yapay Zekaya Sor Kardeşim yaparda içmezmiyiz normalde çok sevmem ama kardesim yapinca dayanamiyorum hahahha..Eline saglik :)) Sizce kahve tek başına içince mi daha keyifli yoksa aileyle içince mi ☕️? Cevapla Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Afiyet olsun güzel gider 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Sagol evet bigun sarki soyleteyim. kardesime. sesi benden güzel hahahah Yorumla m MarllboroRed 5 ay Düet yapın Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sevdiğim birisiyle içince tabi ki de. ama hep yalnız içerim. 1 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 5 ay Akşam karanlığında yalnız içmek daha zevkli gadası 1 0 Yorumla
inanimate Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% 5 ay Kahveye eşlik edecek muhabbeti güzel insan lazım. 2 3 Yorumla Gri3480 5 ay Evet ya biz genelde sohbet eder sarki söyleriz ailece sesimiz güzel :))) Yorumla inanimate 5 ay Evet dinledim sesinizi, ne mutlu size😊 Yorumla Gri3480 5 ay Eyvallah:))) Yorumla
Zehrizıkkımlı Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 100% 5 ay Bizede böyle yenilecek şeyler koysalar bende içerim 😄 normalde aram yoktur ayrıca tek başına kahvede hiç çekilmez birileri daha olmalı 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Turk kahvesi mideme donuyor icmem bu masayi gorunce cekilin diyorum hahahahha haksizmuyim. Yorumla Gri3480 5 ay Haklisin eslik eden biri olmali Yorumla
PatronBy34 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 5 ay Kahve yalnız içildiğinde rahatlamaya ve ferahlamaya eş dostla içildiğinde koyu bi sohbete dönüşür 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Aynen Yorumla
emre00488 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 5 ay Ben tek başıma içmeyi seviyorum ya. Çevremde bana keyif verecek insan sayısı çok az 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay En güzeli az insan huzur demek Yorumla
DarkAngelNyxx Takip Et Guru Yaş: 100 , eic 100% 5 ay İkisinin de tadı ayrı 🥰 Afiyet şeker olsun 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Sagol Yorumla
16_Ddeniz Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% 5 ay Afiyet olsun kahve olsun da çok önemli değil kimle olduğu 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Sagol Yorumla
aşkatövbelibiri Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 100% 5 ay Kafa dengi birileriyle içince keyifli oluyor.. hatta fal bakan varsa daha da keyifli oluyor 🙈🙈🙈 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Kardesime zorla. baktiriyorum swvmiyor agirlik çokuyor diyor hahaaha Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% 5 ay Vallahi biz erkekler tek içeriz ama hanımlara iki kelam edecek birileri lazım sanırım 1 3 Yorumla Gri3480 5 ay Evet Yorumla Bay_Nutella 5 ay Afiyet olsun 🌺 Yorumla Gri3480 5 ay Sagolun Yorumla
HayatKısaKşlrUçyr Takip Et Master Yaş: 44 , eic 61% 5 ay Aile ile yapılan her şey keyiflidir. Kıymetini bilmek gerek. Afiyetler olsun ☺️ 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Sagol çirkin :))) Yorumla HayatKısaKşlrUçyr 5 ay Ne demek gıcık şey :)) Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Sevdiğin insanla içince daha keyifli oluyor 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Evet Yorumla
darkwitch7 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 94% 5 ay Ben her şeyi tek başıma yapmayı seviyorum. En büyük zevkim kahve dahil. 3 0 Yorumla
Antarex Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 101% 5 ay Tek basina insan biraz daha içsel meselelere odaklaniyor 1 0 Yorumla
Neşelivefütursuz Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% 5 ay Ben her halikarda içerim aile ile de tek kende 1 0 Yorumla
m Davidca Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 5 ay Bazen yalnız kalıp sigara ve kahve içmek içimi ferahlatıyor 1 0 Yorumla
Ebru2777 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 5 ay Sevdilerim ile içince ayrı bir keyif benim için 1 0 Yorumla
neymuii Takip Et Xper 5 Yaş: 19 , eic 100% 5 ay Kahve sevmem isteyen olursa yapar öyle eşlik ederim 1 0 Yorumla
mehmet0234 Takip Et Yoda Yaş: 50 , eic 62% 5 ay Güzel ve samimi bir dostluk eşliğinde en güzel gider bence 😊 1 0 Yorumla
Ahlat7 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 5 ay Sohbetini sevdiğin kim olursa olsun onunla içmek daha keyifli 😍 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Evet Yorumla
siyannaaa Takip Et Xper 7 Yaş: 19 , eic 100% 5 ay Ben tek başına seviyorum 1 3 Yorumla Gri3480 5 ay Afiyet olsun Yorumla siyannaaa 5 ay Teşekkür ederim İyi akşamlar Yorumla Gri3480 5 ay Iyi aksamlar Yorumla
Princessax Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 5 ay Arkadaşımla içince keyifli. 🤣🤣 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Afiyet olsun Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 5 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Sevgili ile daha güzel olmazmi 1 0 Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 5 ay Severiz genelde ya 0 2 Yorumla m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ 5 ay Ailecek içmeyi Yorumla Gri3480 5 ay Bizde bizde :))) Yorumla
monicavespuccci Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 5 ay birileriyle karşılıklı içince daha güzel 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 5 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. aileyle içince 1 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Tek içilince güzel 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Afiyet olsun güzel gider
Sagol evet bigun sarki soyleteyim. kardesime. sesi benden güzel hahahah
Düet yapın
Aile ile içince daha keyifli
Sevdiğim birisiyle içince tabi ki de. ama hep yalnız içerim.
Akşam karanlığında yalnız içmek daha zevkli gadası
Kahveye eşlik edecek muhabbeti güzel insan lazım.
Evet ya biz genelde sohbet eder sarki söyleriz ailece sesimiz güzel :)))
Evet dinledim sesinizi, ne mutlu size😊
Eyvallah:)))
Bizede böyle yenilecek şeyler koysalar bende içerim 😄 normalde aram yoktur ayrıca tek başına kahvede hiç çekilmez birileri daha olmalı
Turk kahvesi mideme donuyor icmem bu masayi gorunce cekilin diyorum hahahahha haksizmuyim.
Haklisin eslik eden biri olmali
Kahve yalnız içildiğinde rahatlamaya ve ferahlamaya eş dostla içildiğinde koyu bi sohbete dönüşür
Aynen
Ben tek başıma içmeyi seviyorum ya. Çevremde bana keyif verecek insan sayısı çok az
En güzeli az insan huzur demek
İkisinin de tadı ayrı 🥰 Afiyet şeker olsun
Sagol
Afiyet olsun kahve olsun da çok önemli değil kimle olduğu
Sagol
Kafa dengi birileriyle içince keyifli oluyor.. hatta fal bakan varsa daha da keyifli oluyor 🙈🙈🙈
Kardesime zorla. baktiriyorum swvmiyor agirlik çokuyor diyor hahaaha
Vallahi biz erkekler tek içeriz ama hanımlara iki kelam edecek birileri lazım sanırım
Evet
Afiyet olsun 🌺
Sagolun
Aile ile yapılan her şey keyiflidir. Kıymetini bilmek gerek. Afiyetler olsun ☺️
Sagol çirkin :)))
Ne demek gıcık şey :))
Sevdiğin insanla içince daha keyifli oluyor
Evet
Ben her şeyi tek başıma yapmayı seviyorum. En büyük zevkim kahve dahil.
Tek basina insan biraz daha içsel meselelere odaklaniyor
Ben her halikarda içerim aile ile de tek kende
Bazen yalnız kalıp sigara ve kahve içmek içimi ferahlatıyor
Sevdilerim ile içince ayrı bir keyif benim için
Kahve sevmem isteyen olursa yapar öyle eşlik ederim
Güzel ve samimi bir dostluk eşliğinde en güzel gider bence 😊
Sohbetini sevdiğin kim olursa olsun onunla içmek daha keyifli 😍
Evet
Ben tek başına seviyorum
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
İyi akşamlar
Iyi aksamlar
Arkadaşımla içince keyifli. 🤣🤣
Afiyet olsun
Sevdiğin insanlarla içilen kahve bir başkadır
Arkadaşlarımla içince
Arkadaşlarla içince bencd
Aileyle içince daha keyifli
İkisi de keyifli benim için
Arkadaşlar, dostlar, sevdikler ♡
Sevgili ile daha güzel olmazmi
Dostlar arkadaşlar keyf-i güzeldir
Kişiye göre değişir
Sevdiğim insanlarla keyifli
Severiz genelde ya
Ailecek içmeyi
Bizde bizde :)))
birileriyle karşılıklı içince daha güzel
Severim
Anneyle içilen kahve bir başka 🌸
Ailem yok
Fark etmez, kahve severim
kahve içmiyorum
Aile
Her türlü
aileyle içince
Hiç kavga içmem
Tek içilince güzel
Aileyle daha güzel
Genelde benimle içince keyifli
Ailece neden kahve içilir ki? Fala kim bakıyor?
aileyle içince
Bence tek
Karşılıklı
Fark etmez