Sizce kahve tek başına içince mi daha keyifli yoksa aileyle içince mi ☕️?

Kardeşim yaparda içmezmiyiz normalde çok sevmem ama kardesim yapinca dayanamiyorum hahahha..

Eline saglik :))
Eline saglik :))
Sizce kahve tek başına içince mi daha keyifli yoksa aileyle içince mi ☕️?
Cevapla