Bu mübarek gecede kalbin ne diliyorsa, Rabbim ondan hayırlısını nasip etsin. Miraç Kandilimiz mübarek olsun.


Kahveden nefret eden ben bir hocam sayesinde son günlerde kupa kupa kahve içer oldum 😊
Teşekkür ederim, ben kaçak çay tiryakisiyim ama şimdi birde kahve eklendi 🤭
EİEC için teşekkür ederim 🙏
İçtim afiyet olsun seninde kandilin mübarek olsun rafığım 😌
Cevap
17Cevap
Böyle kahve yapan oldu da biz mi içmedik ya
Hayır içmedim.
Kahve sevmeyene kahveyi sevdirirsin o derece
Bu ferrore roche reklamını görmekten bıktım.😀 Tadı güzel mi bari
Yok içemedim. Sabah gelip yattım akşamüstü 4 buçukta uyandım. Gece işte içerim
Kahvem sağolsun. Miraç kandilin hayırlı olsun ☕💕😇
şu an çay içiyorum, afiyet şeker olsun. Sana da hayır'lı kandiller.
Ferronu ezerim tek parmakla ortasını. :))
Her gün içerim
Akşama içerim inşallah
Hayır içmedim haftada üç şeklinde
İçildi bi tık abartıldı hatta
Kahve içmiyorum pek bugün de içmedim
İçtim
şu an içiliyor
Kahveyle aram yok
İçtim hocam, hayırlı Kandiller 🌸
İçmedim
içtim kahvemii
İyi içtim ula
İçtim
İçtim içtim.
Evet içtim
Evet
Nadiren içerim
Arada sırada aklıma geliyor
her gün mutlaka 1 tane içerim
içmedim
Çay içtim.
Evet 2 Türk 1 filtre
Yok içmedim
İçtim
Ne güzel dua ettin kiz
Bazı bazı içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar