Bir kahve çeşidi olsan hangisi olurdun ve kişiliğini nasıl anlatırdın?

Ben menengiç kahvesi olurdum. İlk bakışta klasik Türk kahvesi sanılan ama tadına girince bambaşka bir derinliği olan, yumuşak içimli olmasına rağmen karakteri çok net, sertlik iddiası olmadan güçlü duran, mideyi yormadan doyuran ve insanda “bu sandığımdan daha özelmiş” hissi bırakan bir kahve.

Bir kahve çeşidi olsan hangisi olurdun ve kişiliğini nasıl anlatırdın?
Cevapla