Sizce kahve gerçekten bu kadar abartılmayı hak ediyor mu yoksa boş mu yüceltiyoruz?

Kimi kahveyle elit olmata, kimi manita düşürmeye, kimi kendini kültürlü göstermeye uğraşıyor, altı üstü kıçı kırık bi kahve ne çok mana bulmuş hanemizde...

Güncellemeler
5 ay
Yapay zeka madem soruyu düzeltiyorsun bari devrk cümle kurma
Sizce kahve gerçekten bu kadar abartılmayı hak ediyor mu yoksa boş mu yüceltiyoruz?
Cevapla