İlk yudumu alana kadar ismimi sorsalar 'Eee... Şey...' diyerek boşluğa bakıyorum. Kahve içmeden önceki halimle, içtikten sonraki halim arasında sanki iki farklı insan varmış gibi.. 😂
"Kahve içmeden ben, ben değilim" sözü bir klişe mi yoksa bilimsel bir gerçek mi?
Oha çok fena düşünsene sen yorumuna cevap bekliyorsun ama karşısı görmüyor mesela. Mesela düşün orada ili yetişkin kendi aralarında anlaşmış cilveleşiyor tak bir müdahale aslında son cevabı vermemişsin gibi çok iyi ha
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Sigara içmeden ben ben değilim. kesinlikle bilimsel bir gerçektir :D
Klişeden ibarettir, bir gerçekliği yoktur ama kahve kelimesi yerine çay kelimesi olsaydı, o zaman işler değişkenlik gösterebilirdi : ))
O söz benim için geçerli değil daha çok prenses kızlar için geçerli ben demli çay içip kendine gelenlerdenim 😃
Hem klişe hem de bilimsel gerçeklik taşıyan bir sözdür.
Neden böyle dediğimi açıklamak isterdim ancak henüz kahvemi içmedim.
Sabah uykusun dan kalktığında mükemmel oluyor hem zihin açısından hemde rahatltıyor stres atıyor üzerinden
Klişeden ibaret. Kahvenin kafeinine alıştıkça bu durum bağımlılığı dönüşüyor.
Alışınca bir gerçek.. o tadı almadan o yudum içilmeden güne başlanamıyor..
2 gün içmeden geleyim işe dedim olmuyor sabah aç karına kahve ye devam
Bilimsel gerçek ya bende içmedim daha mesela şu an ben ben değilim
Haftada en fazla 2 kere tükettiğim şey Zararı var
O sözün vücut bulmuş halliyim
Bilimsel değil delisel bir gerçek ben kahve içmeden lanet ve şirret hallerini bilirim 😂
*hallerimi
100 yıl yaşasam ve "kahve asla içmeyeceksin" deseler, "okey" derim.
Şunsuz.. bunsuz... demek çok iddialı
Ben onu çay için diyorum.
Benim için geçerli değil 🙃🙂
Bağımlı olanlar var onlar için gerçek
Benim için gerçek
Kahve bağımlıları için öyle
Klişe elbette. Hiç kahveye ihtiyacım yok
Bence klişe ve her insan için geçerli değil
Sen boyle diyince kemal sunalin filmindeki ayyaş faik aklima geldi
Klişe , Çay içmeden kendime gelemem :D
Abartmayalım
Bağımlılık yapıyor olabilir ama ben hiç aramam
Özentilik bu
Saçma bir söz
Kendine getiriyor etkisi yüksek bence
Benim için gerçek ya
Pp nin altındaki s ne demek?
Süper mod.
Moddan farkı ne?
Her moderatörün farklı görevleri var. Süper mod İhlal olan soruları, yorumları gizleyebilir.
Oha çok fena düşünsene sen yorumuna cevap bekliyorsun ama karşısı görmüyor mesela.
Mesela düşün orada ili yetişkin kendi aralarında anlaşmış cilveleşiyor tak bir müdahale aslında son cevabı vermemişsin gibi çok iyi ha
Ben de bundan olabilir miyim peki?
Valla gerçek.
Çok aram yok