Kahvelerim hep yarım kalıyor ya bu aralar acaba sorun ben de mı?
Kötü bir durum
Çok anormal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sanki seninle se KS yaparken tam boşalma ya yakınken eve davetsiz misafir gelenlere yakalanıp o zevkten mahrum kalmış gibi hissediyorum. Peki sen nasıl hissedersin
O ne be
Ben bitiren biriyim, hatta sömürüyorum yetmiyor.
Ben de sömürürm
O kahve bitecek soğukta olsa içilecek
Aynen ya
Cevap
20Cevap
normal durumdur
Benim de genelde yarim kalır işte yoğunluktan akşam da oyun oynamaktan kahvenin kaderi bu
Aynen ya of
Kahve yarım kalınca dünya biraz eksikmiş gibi geliyor 😄
Aynen ya of
Kahvelerimi dibine kadar bitiremeyince o an hayat benim için duruyor
Hayatm durdu aynen
Genelde bu yüzden soğuk kahve içmeyi tercih ederim. Direkt dolaba atar yarın devam ederim
En iyisi
Bişey hissetmiyorum. Zaten kahvemi sonuna kadar bitiriyorum
Ben hiç yarım bırakmam ya 😂 hepsini bitiririm aklım kalır sonra
Vallahi soğuduğu için daha yavaş içiyor olabilirsin
Bitiriyorum hep
Maşallah
Uyuz oluyorum.
Valla ben de
Benimde bazen kalıyor içmeyi unutuyorum
Ben de unuttm ya
Küçük fincan da iç o zaman 🙃
Ay evet
Bu arada Doğan Cüceloğlu Okuman çok güzel
Severiz
Ona haksızlık etmiş gibi
Haha aynen
Kupanın bir küçüğünü al.
Aldm
Genelde dibinde bırakmam ama kalınca bi üzülüyorum ya boşa gitti diye
Kötü ya israf olmuş gibi hissediyorum üzülüyorum
Öyke bir ihtimal olmuyor
Ben kötü hissediyorum
Benimde bitmiyor bazen soğuduğu zaman içemiyorum
Kötü hissediyorum soğusa da içerim
Hiç bişey pek içmiyorum..
kötü bir durum
Bilmem.
Yaşamamış olmak.
Ben hepsini içiyorum ya kalması mümkün değil 🤓
Bitiremediğim olmadi
Çok düşünüp soğutma ondan kalır
Hiçbir sey hissetmiyorum
Kötü yaa
Bitiririm hep
kötü hissederim
Kötü hissediyorum
Aldatmış gibi hissediyorum.
Çok anormal değil
Yeni nesil böyle her şeyi yarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?