haci bu nasil espresso boyle espresso haric her sey goruyorum
1
11 Yorumla
Soran
5 ay
Üzerinde dondurmalı krema var.
Cevap sahibi
5 ay
espresso sade icilir ya. Bende birazdan espresso makinemden bi cappuccino mu yapsam diyordum senin soru iyi hatirlatti
Soran
5 ay
Gece olunca hafif tatlandırsın diye. Yoksa bende sade içiyorum.
Cevap sahibi
5 ay
he iyi iyi. Espresso denedim bir iki yudum da bilmiyorum sekerli ictigim icin ve seker katmadigim icin mi bilmiyorum ama bir turlu icemedim ya direkt kafaya mi dikilir nasil iciliyor ki seker katsam olur mu acaba ama bit kadar seyi de nasil karistiracan kasik bile sigmaz icine :D
Soran
5 ay
Şekerle berbat olur hiç deneme derim. Espresso sek içilir, shot gibi. Acıdır ama içtiriyor zıkkım kendini bilemedim😃
Cevap sahibi
5 ay
aynen bende oyle biliyom gibi zaten espresso shot denilir cappuccino, latte de falan sut ve espresso shotu var icinde shotta tekte iciliyor dedigin gibi ama biz aciligindan heralde yavas yavas iciyoz :D
Soran
5 ay
Americano da espresso + sıcak su. İsim oyunlarıyla saçmalıyorlar. Latte az köpüklü sütlü kahve cappucino bol köpüklü sütlü kahve. İsim takacaz diye.
Cevap sahibi
5 ay
hahaha evet biraz oyle oluyor ama farklilar neticede, ben flat white seviyom avustralyanin kahve yani espresso ve sutu ayni oranda yari yariya daha cok kahve iciyorsun tadini aliyorsun - digerleri latte cappuccino hep boyle 1/4 kahve gerisi hep full sut kopuk vs. ama flat white da benim makine yapmiyor iste :D americano aynen, aslinda espresso sadece suyunu vermeye devam ediyor, espresso da ornek 25ml'den sonra su suzmeyi birakiyorsa, americano da vermeye devam ediyor bu da tabi zamanla kahveyi de inceltiyor sertligini suze suze daha fazla su gectigi icin kahveden oldu sana americano :D en iyisi yine benim flat white icmediysen dene derim daha yogun kahve tadi var
Soran
5 ay
Alt tarafı kahve içecen, fanteziler üretmişler ota bka resmen.
Cevap sahibi
5 ay
oyle deme reis herkesin agzin damak tadi farkli cesitlilik iyidir sen yine espresso icecekmissin icersin canim onu elinden alan yok rahat ol :D