Günde kaç kahveden sonra “bağımlıyım” demek gerekir?

Günde kaç kahveden sonra “bağımlıyım” demek gerekir?

Kahvenin türü fark etmez; Türk kahvesi, filtre, latte, americano, soğuk demleme… Bardakta mı, kupada mı, termos kapağından mı içtiğin de önemli değil 😅

Sabah “bir tane içip bırakırım” deyip öğleden sonra üçüncüye geçtiysen,

“Başım ağrıyor galiba” diye bahane üretip fincanı dolduruyorsan,

Akşam kahvesini “uykumu açmıyor ya” diye masumlaştırıyorsan…

Sence kaçıncı kahveden sonra artık “ben bağımlıyım” demek gerekir? 😄

Günde kaç kahveden sonra “bağımlıyım” demek gerekir?
Cevapla