Bende şöyle;
- Türk kahvesi ile dedikodu
- Espresso bazlı sert kahvelerle gündem/ekonomi
- Aromalı yumuşak kahvelerle romantizm :)

Bende şöyle;

Benim icin kahve cesidinin hic bir onemi yok. Kahve kahvedir ☕️
Onemli olan karsimdaki insanin degeridir. Benm gozumde kiymetli biriyse onunla tuzlu kahveye bile okeyim ☺️🥰
Tuzlu kahve iğrenç bir şey tavsiye etmem 🤣
Sana ne yaa, icicem iste 🙃😝
Ben ısmarlayayım sana onu 🤣
Sen tuz koymazsin ama dimi, kiyamazsin bana ☺️
Çok istiyorsan sen koy :)
Sen oyle deyince de bi tirstim simdi 🙄🤣
Hiç denemedin dimi ordan konuşması kolay 🤣
Aynen, bol keseden salliozz iste
Artislik bizimkisi, caktirma 🙃😝🤫🤫
Çok kötü bir şey. ...
Inandim tmm🫣😄
Cevap
1Cevap
Kızlarla birlikteyken Türk kahvesi…
Anamla Espresso…
Ayılmak ve kafayı boşaltmak için mütemadiyen filtre…
Benim annem asla sert kahve içemiyor ya 😅
Olur ışınlanırım hemen nereye ışınlanacağım
Konu ne olursa olsun bende sade sıcak kahve, Türk kahvesi veya espresso.
Ben alışkanlıklarıma bağlıyım ve sadık kalıyorum türk kahvesine.
Kesinlikle farklı
Evet farklı.
Genelde öyle olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?