Yeme & İçme Karton bardakta kahve içmeyi insanlar gizliden seviyor olabilir mi? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Bakıyorum karton bardakla satış yapan kahve dükkanları hep dolu. Bence karton bardağı seviyor insanlar. Karton bardakta kahve içmeyi insanlar gizliden seviyor olabilir mi? Cevapla Sevgi Soruları Kredi Kartı Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. bana hiç fark etmez 1 0 Yorumla
Sinanpy Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 7 ay Mecbur kaldığında evet iyi ama o yanık karton kokusu çok iğrenç 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay Hiç o kokuyu almadım henüz Yorumla Sinanpy 7 ay Nasıl anlatsam sana böyle karton bardağı alırsın içine sıcak su koyduğunda böyle tuhaf bir koku gelir kahve o kokuyu bastırıyor ama çay da daha net kokuyu alıyorsun Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 7 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Evet seviyorlar ama sağlık açısından cam ve porselen yeri başka 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay Porselen özellikle Yorumla Hadiiyani 7 ay Katiliyorum Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 7 ay Kolay basit daha cavcavli geliyor bana bile zararli mi evet zararli 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay Kağıt ita zarar yok diyorlardı Yorumla SonMohikan71 7 ay Nasill olmayacak kagıt bu ne oldugu ortada Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 7 ay Simdi bursada karton bardaga portreni cizip veriyorlar kahveni 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay Nerede orası Yorumla Ksproff 7 ay Bursada normal elle bardaga cizende var. Latteye makinayla resmini art yapanda Yorumla
Leviathan_S Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 7 ay Bardağı değilde belki oranın markasını prestij olark görüyorlardır. 1 0 Yorumla
TS_QueenWolfWoman Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 7 ay Ben de sadece porselen kupamdan içerim karton bardağı açık ve net sevmiyorum 😃 1 0 Yorumla
Marandutkaxx Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 101% 7 ay Yürüken iyi de oturduğunuzda normal bardak ya 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay 🤭🤭 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Başkalarını bilmem ama ben hiç sevmiyorum 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 7 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. olabilir, bende severim. 1 0 Yorumla
Gizemnurr9 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% 7 ay Evet severim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 7 ay Alıştık galiba Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 7 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Hayır ben sevmiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
bana hiç fark etmez
Mecbur kaldığında evet iyi ama o yanık karton kokusu çok iğrenç
Hiç o kokuyu almadım henüz
Nasıl anlatsam sana böyle karton bardağı alırsın içine sıcak su koyduğunda böyle tuhaf bir koku gelir kahve o kokuyu bastırıyor ama çay da daha net kokuyu alıyorsun
Evet seviyorlar ama sağlık açısından cam ve porselen yeri başka
Porselen özellikle
Katiliyorum
Kolay basit daha cavcavli geliyor bana bile zararli mi evet zararli
Kağıt ita zarar yok diyorlardı
Nasill olmayacak kagıt bu ne oldugu ortada
Simdi bursada karton bardaga portreni cizip veriyorlar kahveni
Nerede orası
Bursada normal elle bardaga cizende var. Latteye makinayla resmini art yapanda
Bardağı değilde belki oranın markasını prestij olark görüyorlardır.
Ben de sadece porselen kupamdan içerim karton bardağı açık ve net sevmiyorum 😃
Yürüken iyi de oturduğunuzda normal bardak ya
🤭🤭
Evet seviyorum ben
Sağlıklı değil
Başkalarını bilmem ama ben hiç sevmiyorum
olabilir, bende severim.
Evet severim
Alıştık galiba
Gizliden değil, direkt seviyorum
Sanmıyorum
güzel bardak
Hayır ben sevmiyorum
Evet olabilir
Sevmem