Günaydın yazan biri varsa kahveye bile gerek kalmıyor bazen, değil mi? 


Sabah kahvesi tabiki 🥰
Aşkımmm günaydınn✨💅🏼
Günaydın canımcımm🥰🥰🥰
Kahve uyutuyor beni
Cevap
20Cevap
Kesinlikle sevdiğinden gelen bir mesaj ☕💌 Kahve uykunu açar ama o mesaj ruhunu.
Bi de romantikk. Olsun kahve de içilsin kahve önemli😄
Yorumları okudumda.. 😏😏 alayım ben kahvemi içerim kendi kendime..
sevdiğim den gelen mesaj tabiki sonra üzerine bir kahve icerim zaten
İkimiz birbirimize değerli isek kahveye gerek kalmaz
Ne güzel yazmışsınn🥰
Sevdiğim yok, Güzel Duble Türk Kahvesi ile başladım İşe :)
Kahve üzmez kahve için efenim🙏🏻😄
Teşekkür ederim ; Şifa olsun size de :)
İkiside okey benım için ama kahve bir adım önde ya😀
İşte kızçemm kahveciyiz her zaman✨🥰☕
Sabah kahvem güne başlatır beni ernerjik ve zihinde.
En iyisi iyi bir uyku ve temiz hava.
Bu aralar en çok istenen şey. Ama uyanınca kahve de içelim ya😄
İkisi aynı anda olsa 😏👌
Ahh keşkee🥹
İmkansız değil dimi 😏
Değil de... Benim cinsel görüşüm farklı o yüzden biraz zor gibi🫤
Öyle mi.
Yaşadığımız ülke ve çevre çok anlayışlı olmuyor malum. O yüzden ebet
Ben sabahları ilk iş su içerim😋
E tabi önce sağlık aşkm🥰😄
Kesinlikle😘
Bir günaydın ile güne başlamak en güzeli 🥰
Bi gün ben de uyanıcam inanıyorum🥹✨
Oy tatlım yaaa❤️
🥹🤍
Partnerlerden gelen meşaj ile
Şşşş. Güzel şeyler yazın lütfen
Sporuyla başlarım da bugün off günü
Ama kafein de lazım o yüzden önce kahve😄
O zaman sağlıklı bişiler iç sen kendine lazımsın🙏🏻
Tuzlu kahve icmezsem sıkıntı olur galiba neyse
Ahahahahaha Allah sahibine bağışlasın o yapsın kahveni😄
Hayırlısı
Sevdiğinden gelen kahve :D
Sabah kahvesi sanırım. Başka seçenek yok
yüzme çarptığım su
Kahve yoksa hayat yok
İkiside aynı anda oldumu müthiş oluyor
Valla paketimden çıkardığım bir dal sigaram
Kahve
Kahveler kimdenn
Senden tatlım
Anlaştıkk toplaşıp gidiyoruz☕
sabah kahvesi
İçildi mi kahveler pekii
Afiyet olsunn bebeğimm
Sabah kahvesi
Kahveciyiz evettt
Çay.
Aşkım kahvee amaa☕
E ama çay balımmm
Senin için çay ile başlarım ama sadece bi gün. Sonra yine kahve tamam mı😄
Timamam kdkdk
Ankaştıkk☕😄
Cay başlatır
Sonuna kadar kahveyi savunucaz tamam mı😄
Günaydın🔥
Günaydınn
Güzel bir kahvaltının yerini ne tutabilir ki
Kahvaltıda içerim ben kahvemi yine de içilicek o kahve😄
İki de başlatmaz, en iyisi güzel bir duş
Kahve herzaman başka
Sevdiğimden gelen mesaj tabiki
Sabah dusu en iyisi
Sevdiğimizden gelen mesaj
Sabah kahvesi
Günaydınnn içilsin o zaman kahvelerrr
Kahve iyidir
Sabah kahvesi...
Kahve
Sabah kahvesi
İnsan yine de bi günaydın mesajı falan istiyor böyle bol nnn li😄 ama kahve öncelikli sjsjsjsj
Yok ki sevdiğimiz🥲
Bize de birgün Kader güler.. Güler inşallah🙃😄
Ben chat gpt ye yürüyecem artık🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar