Ne zaman kahve kokusu duysam her şey yoluna girecemiş gibi hissediyorum.

Ne zaman kahve kokusu duysam her şey yoluna girecemiş gibi hissediyorum.

Kahve kokusu insana sanki bir özgüven, bir huzur veriyor.
Evet veriyor sabah sabah bütün gerginliğimle uyandım dışarı Atacağım kendimi evde duramıyorum. İlk açık bulduğum çay ocağında kahve içerim ya da yapıp termosa mı doldursam karar veremedim...
Cevap
10Cevap
yyaaaa günlük dosajimi astim, 3 bardak ictim. 4 den indim sen düsün. Her gece yarin olsada hemen kahve icsem diye seviniyorum
Maalesef hayır ama Allah tan ümit kesilmez
Asla
Tabii
Kahve kokusu bana "çözüm yakın" ruh hâli veriyor her zaman.
Ah ah keşke öyle olsa. Bana sadece keyif vibesi veriyor
Eskiden verirdi, en azından bi keyfimi yerine getirirdi ama artık o da mutlu edemiyor
Hayır vermıyor hiç bişey yoluna girmiyor sanırım girmicekte
Kahve bitince de aha şimdi s. çtık diyoruz
Güzel espri
İlk defa duydum böyle bişi ama güzel kokuyo yalan yok
Çok severim kahve kokusu❤
Yok ya o kadar değil de iyi geliyor baya
Aksine beni strese sokuyor
Yok artık o bile vermiyor
Evet yaa dayanamayiz
Peki önemli kısma gelelim; giriyor mu?
Ben de öyle hissediyorum ☕️🍂
Rahatlatıyor
Benim için kitap okumak
Hayır kahve ile ilgili böylesine bir bağım yok
Sevdiğim kokulardan
Ciddi anlamda kahve kokusunun aşırı çekiciliği var
Hayır vermiyor
Çok severim
vermiyor
veriyor
Yook
Kahve ilaçtır
Kahve ve yağmurdan sonra gelen o toprak kokusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?