Siz damla sakızı aromasını filtre kahveye yakıştırır mısınız?

Siz damla sakızı aromasını filtre kahveye yakıştırır mısınız?

Ben sabit fikirliyim Türk kahvesinin dışına çıkmam saçma sapan filtre kahvesi Americano Latte ve benzeri gibi şeyleri içmem Türk kahvesinde de damla sakız da Menengiç gibi farklı tatları Ara ara içerim
Cevap
12Cevap
Aromaya dair hiçbir şey kahvede benlik değil. Kahvenin sade ve sek kahve tadını severim ve isterim her zaman.
Ben türk kahvesinde yakıştırıyorum... Filtre kahve de sade tercihim...
Kahveyle babamı da içerim 😂😂 farklı tatları seviyorum
Filtre de denemedim ama Türk kahvesinde sevmemistim
Aromalı kahveleri sevemedim bir türlü. Sanırım ben sadece kahve bağımlısıyım.
Yok ya türk kahvesine gidiyoda bence filtreye gitmez
Bence hayır yakışmaz di
Damla sakızı çamur olsa hayır demem.
Türk kahvesine yakışıyor
Bence hiçbi şeye yakışmıyo
Evet güzel oluyor
Damla sakızı aromasindan nefret ederim
Hiçbir kahveye yakıştırmıyorum
Sevmem net :)))
Hiçbir kahvede sevmiyorum damla sakızı aromasını
Hiç sevmem bozuyor
Hayır.
Evet
😍😍😍😍 evettttt 😍😍😍😍😍👌
Hayır..
Ben seviyorum
yakıştıramıyorum
Hiç denemedim
Denemedim
Denemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?