Yeme & İçme Kahve yanına çikolata topları, truff çok yakışmıyor mu? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Kilo alırsam sebebi çikolata truffgiller olacak. Kahve yanına çok yakıştırıyorum ben. Kahve yanına çikolata topları, truff çok yakışmıyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Evet aşırı güzel oluyor hemde yediğini içtiğini anlıyorsun o yüzden çok severim helede dolgulu olanları... 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Evet 😍😍 Yorumla KayipPsikopat_3 8 ay ☺️☺️ Yorumla
hayalecrin Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 8 ay tadı güzel yapımıda kolay ve istediğin gibi çeşitlendirebiliyorsun daha ne olsun 😄 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Evet Yorumla
omrfrkkuckkk3542 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 8 ay Canım resimdeki çikolatalardan nasıl çekti anlatamam... 😁 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Benim de çekti sizin de çeksin diye attım 🤣🤣 Yorumla omrfrkkuckkk3542 8 ay Yani resim sana ait değil miydi? Yorumla omrfrkkuckkk3542 8 ay Gerçekten çok acımasızsın... 😂 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Yok değil, ben de senin gibi baktım 🤣🤣 Yorumla
TS_QueenWolfWoman Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 8 ay Kahvemi tatlısız içmem zaten, trufflar da tatlı bir güzellik katar. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ev yapımı ucuzken normali çok pahalı ama Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% 8 ay Türk kahvesinin yanına evet ama diğerlerinde pek tercih etmem 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 350 cevap paylaştı. Ayyy böyle şeyler çok severim ben 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ben de çok severim 😍😍 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 8 ay Yakışıyor da ben artık çikolata sevmiyorum 😂 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Hayırdır diyete mi başladın sen de Yorumla FiqHtShoT 8 ay 5 aydan beri yapıyorum zaten 😂 hâlâ devam Yorumla
hn4r9 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% 8 ay Ben bunu hic sevmiyorum 😀 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ciddi misin şok😬 Yorumla hn4r9 8 ay Genel tatli sevmiyorum diyeyim de arkadasa haksizlik olmasinnnn 😂😂 Yorumla
Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 8 ay Ben cok yiyemiyorum yakışır 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Çok lezzetli meyveli, hurmalı olanlar da var. Sağlıklı atıştırmalık 😋 Yorumla Gri3480 8 ay Kız kardeşimde tercih ediyor sever oda böye şeyleride ben çok nadir agir geliyor sanki bana Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Aslında işlenmemiş saf meyve şekersiz ve bitter çikolata sosu olursa kalorisi de çok düşük ve yağsız. Yorumla Gri3480 8 ay Öyle kilo takintisi olan biri degilim ben hiç takmam öyle seyleri asla da evde yok ama kardesimw gidince sizin icin dener yerim hahahha Yorumla
muhallebilikaymak Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 8 ay Bayılırımm pastane favorimdir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ben de çok güzel yapıyorum 😬 Yorumla
Callous_Man Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 101% 8 ay Yakışmaz mı, getir getir yiyelim:))) 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Bir kere demez ben getireyim diye Yorumla Callous_Man 8 ay Yüz bulsam tüm astarlar senin, Nutella fabrikasını alır gelirim:) Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Beni korkutuyorsunuz callouus bey 🤣🤣 Yorumla Callous_Man 8 ay Tüm korkularını göğüslemek için varım oysa ki:) Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 545 cevap paylaştı. Çokk severim🥰 2 3 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ben de ev yapımı olanı da güzel pluto r bunun Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Oluyor * Yorumla u sinem23__ 8 ay Evet canım . Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 8 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Evet yakisiyor, kuru incirler vok iyi olur 1 0 Yorumla
Rüzgar3402 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% 8 ay Çikolata daha güzel ama çikolata yemiyorum 1 0 Yorumla
mevsimbahar188 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 96% 8 ay Evet güzel oluyor 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay 😋😋 Yorumla
KeineGnade7 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 8 ay Sen kahveyi iç ben bunlardan yiyeyim olmaz mı? :| 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Tan sonra tersi de olur 🤣 Yorumla KeineGnade7 8 ay O zaman kahveyi boş ver biz yancıları alalım alksdja. Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Soğuk havada iyi gider o da olsun Yorumla KeineGnade7 8 ay Burası daha o kadar soğumadı ki : Antalya problems. Yorumla
epsilon35 Takip Et Xper 4 Yaş: 19 8 ay Çok merak ettim nası bişey hiç yemedim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Çok lezzetli bir tane asla yetmiyor Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 8 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. yakisiyo 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Aşk asyam aşk Yorumla
Damrancomran Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 8 ay Yakışır 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Hem de nasıl Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 8 ay Hemde nasıl 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Nasıl acıktık sabah sabah Yorumla Gof34 8 ay Hiç sorma ya yap bi kahve de geleyim Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Sigara daha çok yakışıyor 0 2 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ben kullanmıyorum Yorumla u _-Dream-_ 8 ay Tavsiye etsem mi bilemedim Yorumla
Mehmetblt55 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 8 ay Harika duruyor 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 8 ay Ben de bayıldım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Evet aşırı güzel oluyor hemde yediğini içtiğini anlıyorsun o yüzden çok severim helede dolgulu olanları...
Evet 😍😍
☺️☺️
tadı güzel yapımıda kolay ve istediğin gibi çeşitlendirebiliyorsun daha ne olsun 😄
Evet
Canım resimdeki çikolatalardan nasıl çekti anlatamam... 😁
Benim de çekti sizin de çeksin diye attım 🤣🤣
Yani resim sana ait değil miydi?
Gerçekten çok acımasızsın... 😂
Yok değil, ben de senin gibi baktım 🤣🤣
Kahvemi tatlısız içmem zaten, trufflar da tatlı bir güzellik katar.
Ev yapımı ucuzken normali çok pahalı ama
Türk kahvesinin yanına evet ama diğerlerinde pek tercih etmem
Ayyy böyle şeyler çok severim ben
Ben de çok severim 😍😍
Yakışıyor da ben artık çikolata sevmiyorum 😂
Hayırdır diyete mi başladın sen de
5 aydan beri yapıyorum zaten 😂 hâlâ devam
Ben bunu hic sevmiyorum 😀
Ciddi misin şok😬
Genel tatli sevmiyorum diyeyim de arkadasa haksizlik olmasinnnn 😂😂
Ben cok yiyemiyorum yakışır
Çok lezzetli meyveli, hurmalı olanlar da var. Sağlıklı atıştırmalık 😋
Kız kardeşimde tercih ediyor sever oda böye şeyleride ben çok nadir agir geliyor sanki bana
Aslında işlenmemiş saf meyve şekersiz ve bitter çikolata sosu olursa kalorisi de çok düşük ve yağsız.
Öyle kilo takintisi olan biri degilim ben hiç takmam öyle seyleri asla da evde yok ama kardesimw gidince sizin icin dener yerim hahahha
Bayılırımm pastane favorimdir
Ben de çok güzel yapıyorum 😬
Yakışmaz mı, getir getir yiyelim:)))
Bir kere demez ben getireyim diye
Yüz bulsam tüm astarlar senin, Nutella fabrikasını alır gelirim:)
Beni korkutuyorsunuz callouus bey 🤣🤣
Tüm korkularını göğüslemek için varım oysa ki:)
Çokk severim🥰
Ben de ev yapımı olanı da güzel pluto r bunun
Oluyor *
Evet canım .
Evet yakisiyor, kuru incirler vok iyi olur
kurabiye tercih ederim
Yakışır tek başına olmaz
Kahve sevmiyorum ve içmiyorum
Çikolata daha güzel ama çikolata yemiyorum
Evet güzel oluyor
😋😋
Sen kahveyi iç ben bunlardan yiyeyim olmaz mı? :|
Tan sonra tersi de olur 🤣
O zaman kahveyi boş ver biz yancıları alalım alksdja.
Soğuk havada iyi gider o da olsun
Burası daha o kadar soğumadı ki : Antalya problems.
Çok merak ettim nası bişey hiç yemedim
Çok lezzetli bir tane asla yetmiyor
yakisiyo
Aşk asyam aşk
Yakışır
Hem de nasıl
Hemde nasıl
Nasıl acıktık sabah sabah
Hiç sorma ya yap bi kahve de geleyim
Hiç yemedim suriyede yok bunlar 🤦♂️
Sigara daha çok yakışıyor
Ben kullanmıyorum
Tavsiye etsem mi bilemedim
Direk profiterol daha iyi
Afiyet olsun
Gayet güzel oluyor
Evet
Evet.
Yakışıyor
Harika duruyor
Ben de bayıldım