Sunumda cam bardakların da hoş durduğunu düşünüyorum. Cappucino mesela, çift çidarlı bardaklarda efsane duruyor.

Sunumda cam bardakların da hoş durduğunu düşünüyorum. Cappucino mesela, çift çidarlı bardaklarda efsane duruyor.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben kalın bardakta bir şey içmeyi sevmiyorum açıkçası ince cam ya da porselen olmalı…
Bu uzun süre sıcak tutuyor
uzun süre sıcak kalması beklenen ve istenen bir şey değil ki.. yani sonlara gelindiğinde hala sıcak olması tuhaf geliyor..
@SiriusBen o senin sevmediğin için kurduğun düşününce biz seviyoruz
Bu çift duvarlı bardaklarla içmek görünümünden daha berbat..
Neden ki
aradaki boşluk yüzünden içtiğim şeyle bağ kuramıyorum. sanki başka birinin elinden içmiş gibi oluyorum..
Bence çok yakışıyor philips ile yapılan kahveler bir başka tatlı oluyor
Öyle diyorsan öyledir
Benim için pek bir havası yok
Doğrudur
Gereksiz eğrelti duruyor
Bu mu
Tuhaf geliyor bana pek tarzım değil.
Çok güzel 🫠
Evet
yakışıyor
Kesinlikle asyam
Bu bardaklarj çok severim ama buna olmamis
Ben de çok severim
Evet hoş duruyor...
Estetik çok önemli değil mi
Kesinlikle öyle
kuzum her şey bir yana estetik de değil :(
Neden değil efendim gerçi zevk meselesi ama merak ettim ☺️☺️
Hayır
Ben çok seviyorum
Güzel afiyetler olsun
Teşekkür ederim 💝
Bence harika duruyor ben böyle sunumları bayılırım
Uzayda süzülen nesne izlenimi veriyor
Evet
Yakışıyor bence