
Yalnız başına içilen kahvelerin keyfi her zaman başkadır😋

Yalnız başına içilen kahvelerin keyfi her zaman başkadır😋
Kahve içmek için illa yanımda birisi olmasına gerek yok tabii sohbetle kahve daha güzel oluyor Ancak her daim birinin yanında olması mümkün değil gece içtiğim kahve çoğunlukla yorgunluğum gitsin diye televizyon karşısında televizyon izlerken keyif almak için içtiğim kahvedir
Dünyanın en güzel nimeti ne diye sorsalar seni anlayacak insanlarla kurduğun dostluk derdim hicbirseyin olmasın çevrende böyle insanlar olsun her şeyi kazanırsın
Ben kahve içmiyorum. Çay varsa alırım. Çayı da yerine göre bazen yalnız bazen birileri ile.
Bazen sorunuzu göremiyorum, yapmayın öyle şeyler :)
Aslında kahve yalnız, çay kalabalıkla içilir :))
Kalabalıklar içinde yalnız olmaktansa, içinizde kalabalıklar olması evliyâdır😌
Afiyetler dilerim :)
Cevap
30Cevap
yanımda kimse olmadığı için tek içerim.
Gündüz ofiste arkadaşla, akşam evde tek içerim. Tabi kahve yapmaya üşenmez isem. Genelde çaylanmayı severim.
Çay bizim de kırmızı çizgimiz😌
Afedersiniz kaç kişisiniz 🥺
Ben ve keyfim☺️
Keyfinizin memleket neresi
Kıtlama şeker desem😌
İbrahim Erkal mı:)
Ta kendisi:))
Bu şarkısına bir soru gider bu gece..
music.youtube.com/watch
Eskidenmiş öyle aşklar diyeyim:))
Eskiden öyleyse bizimde eskimiş olmamız gerekiyor. Ben kendimi yaşlı hissetmiyorum:)
Gençsiniz çünkü☺️
Bu ne güzel bir iltifat aman Allah'ım diyemicem, çünkü gerçek:) Teşekkür ederim 🙂
Ne demek :))
Yalnız olsun biraz durun degerlendirmesi biraz empati biraz düsünelim lutden kimse rahatsiz etmesin hatta telefonu direk ucaga alalim))
:))) dimi
eyvah sen de mi kahve bardağı paylaşmaya başladın kız sitede bardak fincan görmekten hayata küsmüştük biz.
Fincanda değil bu :/
bardak ta yazdık ya işte Ankara artı bardak artı kahve bazen pipet
bir erkek kahve bardağı paylaşınca neden kimse bakmaz bir de bunu çöz.
Ne bileyim neden bakmaz🙄
doğa nın acaip kanunları işte burada da geçerli.
Çok acayip🙄
Kimseyi fazla çekemiyorum bu ara kahve keyfimi bozmasın ben tek alayım, sade olsun lütfen
Ne yapayım kahve mi yapayım 🙄
Yap içelim, efkar bastı hafifden arka fona da şöyle güzel bir parça koy ama hafif kısık ateşte kahve tadında olsun
Başka bir emrin🙄
Estağfurullah ne haddime
Yalnız 1, eşimle 1, sonra bazen gene yalnız 1.
Sonra rüku secde, tamamlıyosun
Kgkjk
Paylaşmayı sevmeyen, yalnızlığı sever. Ben de öyleyim sanırım.
Paylaşımcı değil miyim yani 🙄
Uyuz musun acaba🙄
😒
Zamanı bazen durdurmak gerekiyor. Kalabalığa hiç gerek yok , kahve ve ben yateriz :)
Kesinlikle :)
Ben sohbet muhabbet eşliğinde içmeyi çok seviyorum ama yıllardır tek başıma içiyorum 😒
:/
Şu an kqhve iceyim de.. Tek olur kalabalık olur 3 hqrfilelerle olur.. Razıyım :))
Konum at göndereyim:))
Demin arabaya atayum dedim.. Konum yok o bile çıkmıyor :))
Şansına küs o zaman:))
Şansıma kuseli 1000 yıl oluyor... Etrafımı kazlar sardı.. Tzhlikedeyim :))
Kazlara selam benden djfjfj
Herkes birlikte kahve içmeye layık değildir hanımefendi. O kahveye ayıp olur!
Yalnız da içerim biri olunca da benim için keyif sadece
Tek içerim, birşnin olup olmması önemli değil.
Kahve sade olmalı. Ve sade sohbet ile içilmeli.
Kahvemi genellikle yalnız içmeyi yeğliyorum lakin bir, iki kişi eşlik edebilir bana.
sen kahve içebilirsin ben çay alayım öyle muhabbet edelim
Kafa dinleyerek içmeyi de severim, eş dostla da severim
Yalnız içmek de güzel ama sevdiklerimle içip muhabbet etmek daha güzel
Genelde hep yalnız içerim
Yalnız içmeyi severim zaten istesemde kimse yok
:/
Yalnızken ben ben değilim mnd
Nesin peki :))
Kahve delisi kükreyen aslan xbd
:))
Her iki türlü dr icmeyi severim
Bence duruma göre değişir. Dedikodu yapmak için kalabalık, kafa dinlemek için tek içmek :))
🤣tarafini seç
Dedikodu çekemem bu aralar :))
Ahaha kafa dinlemece diyorsun o da güzel xd
Aynen djfjf
Kafayı dinle bakalım xd
Yanlız iyidir
Aynen :)
Yalnızken daha bi güzel geliyor bana 😍
Dimi😋
Yalnız takılıyorum misler gibi
😌
İnsan tek başına eğlenmeyi vakit geçirmeyi bilmeli
gıcıklarla içmek daha eğlenceli olabilir
Demek öyle😏
içer miyiz
Cıx içemeyiz😏
çok gıcıksın baby
Bana bilmediğim başka şey söyle 😏
ismm
O ne ki🙄
adım, adım
ismim yani
Alii bunu bilemeyecek ne var😐
tıpkı hayat gibi
Aynen🫤
Yalnız içmek daha keyıflı geliyor
Yalnız da içerim no problem
Yaninda sevdiğim olmalı işte tadı öyle çıkar
hiç kahve içmeyi sevmem
Olmasını istediğim yoksa yalnız içmek
Bazen yalnız bazen birisiyle
Haleti ruhiyeme göre değişir…
Yalnız içmeye bayılırım...
Fark etmez benim için
Yanliz pek sevmiyorum
Yalnız içmeyi severim
Yalnız içince tadını alamıyorum
Yanlız içiyorum çekemem kimseyi
Duruma göre değişir ki bu
Yanlız daha iyi..
Yanimda biri olunca daha guzel oluyor bence
Yalnız.
Hiç farketmez ya
Hiç fark etmez
Yalnız ve keyifle ☕️
Yaşın doğru mu
Evet🙄
Hmm ne hoş :)
Ben yalnız severim
İkisde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?