Frappe ve buzlu kahvelerin hakkını cam bardak verse de, kış kahvelerine porselen daha çok yakışıyor bence.

Frappe ve buzlu kahvelerin hakkını cam bardak verse de, kış kahvelerine porselen daha çok yakışıyor bence.

İçtiğim kahveye göre durum değişiyor. Sıcak kahveleri porselen fincan ve kupalarda içmeyi tercih ediyorum..
Soğuk buzlu kahveleri evde bira bardağında içiyorum..
Cevap
15Cevap
ikisi de olur
Yeter ki sen ısmarla :)
İçtiğim yere göre ve içtiğim kahveye göre. Mesala Türk kahvemi fincanda nerede olursa olsun. Onun dışında ki kahve türlerini kupada cam ve porselen
Aslında boyutun büyük olması önemli
Tabii ki hele iş yerinde extra ağır kahve lazım
cam bardakta buz tanecikleri olan yeni açılmış kola
O dediğin apayrı dünya zaten
Porselen takıntılı bir kahve âşığıyım, elbette ki porselen.
Porselen takıntısı bende de mevcut
Bardak benimse porselen, değilse karton bardak.
Mis gibi

Özel kupalarim var.
Müzik aletleri de ne güzel atmosfer oluşturmuş
Ben teşekkür ederim, böyle sanat ruhlu insanları görmek mutlu ediyor 🌹
Müzik etiketi içim diyorsun sanırım, yakışır. Gerçekten ilgili insanların orada fenomen olması gerekir
Rica ederim 🙏
Cam veya porselen bardak fark etmiyor genelde büyüklüğüne bakıyorum bardağın küçük bardakla da doymuyorum..
Porselen hem çabuk soğumuyor
Porselenden tat alıyoruz bir de
Dimi
İkisi de var ikisinde de içiyorum değişiyor bende.
Ben soğukları cam, sıcakları porselen olarak tercih ediyorum
Boraksilat var benim ısıya dayanıklı onda koca cam fincanda kahve bile içiyorum 🙂
O borosiklat olanlar çabuk da soğutmuyor güzel olabilirler
Ben good morning yazılı fincanlar aldım trendyoldan memnun kaldım en fazla beş dakika 6 dakika sonra içilecek kıvamda oluyor 🙂
Onlardan ben de aldım tasarımı şu hafşf daha bodur olanı diyorsan aynısından almışız. Ara ara kullanıyorum.
O çok güzel ya ben çok seviyorum onu
Ben de 2li satılıyordu 4 adet almıştım. Saklıyorum
Çeyize de saklayabilirsin🌷
Kahve olsun da karton bardakta da içerim 🙂
Karton çabuk soğutuyor :(
Olsun yaa 😂😅 canım kahve çekmiş heralde hiç fark etmiyo şu an 😄
Porselende çok seviyorum.
Ben de
Benim ki doğaçlama bir sevgi:)
Cam sanırım daha çok diyeceğim de fincanda severim ben
Porselen bardak ayrı bir lezzet veriyor.
kahve porselende güzel oluyor
Porselen bardak
Porselen
Porselen grup çoğunlukta
çayı camda içiyorum :)
Hiç fark etmez kahve kaliteli olsun yeter
Çok şekersin
Teşekkürler 🤩
Rica ederim
Porselen seviyorum
Çoğumuz porselenden seviyoruz demek :)
Evett ☺️
kahveye gore degisir
Tabii
Camm
Filtre mi seviyorsun
Porselen
Biz porselenciyiz 🤣
Cam.
Cam başka
Cam porselen çelik
Hangisi varsa
cay cambardak kahve porselen bardak
Cam sağlıktır
Cam bardakta
Farketmez
Kahve porselen, çay cam bardak
porselen
Porselende
Camm
Porselen
Porselen
Porselen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?