Cam bardakta mı, porselen bardakta mı kahve içmeyi daha çok seviyorsunuz?

Frappe ve buzlu kahvelerin hakkını cam bardak verse de, kış kahvelerine porselen daha çok yakışıyor bence.

Cam bardakta mı, porselen bardakta mı kahve içmeyi daha çok seviyorsunuz?
Cam bardakta mı, porselen bardakta mı kahve içmeyi daha çok seviyorsunuz?
Cevapla