Valla aradığım şeye göre değişir. Dinlendirici, sohbetli bir ortam için çay daha iyi gider, uzar gider. Ama enerji lazımsa veya kafa dağıtmak istiyorsam kahve. Çay daha masum, kahve daha riskli bir teklif gibi sanki. Bence ikisi de iyidir, önemli olan kiminle içildiği. Tek başına sadece çay da kahve de bir yere kadar. Yani teklifin sahibi önemli, içecek değil.
Teklif edene bagli.. Bazıları edince kezzap bile cazip olabilir... Burdqn bir arkadaşım çay dqha samimi bir şey demişti.. O sözü hatırladım.. Çay diyeyim :))