Yeme & İçme Kendi yaptığınız kahveyi beğeniyor musunuz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 71 Yapay Zekaya Sor Sanki dünyanın en iyi kahve yapan insanı gibi hissediyorum kimi zaman... Kendi yaptığınız kahveyi beğeniyor musunuz? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 9 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. fark etmez bana kahve kahvedir 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Barış sana yaptıracağım 🤣 u Barış_LonelyForever 9 ay yaparım abla :D Bahtıgüzel00 9 ay Oh yaşadık, barışım titiz de güvenle içerim
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 9 ay Evet beğeniyorum… özellikle Türk kahvesi kendim dışında birinden içince genelde pişman oluyorum… 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Ben de el lezzetimi seviyorum kahve konusunda Yorumla
TS_QueenWolfWoman Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 9 ay Yani övünmek gibi olmasın ama pek severim kahvemi 😌🎉 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Soğukları da iyi yapıyor musun Yorumla TS_QueenWolfWoman 9 ay Kahveye meraklıyım her tarzda 😍🎉 Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% 9 ay Artık biz yapmıyoruz ki makine yapıyor bunun içinde kahve seçimi çok önemli nasıl kavrulmus vs. 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Evet hangi makineyi kullanıyorsun Yorumla Mrengineerac 9 ay Benimki basit standart filtre kahve Makinesi Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Filtre için diyorsun sen anladım. Ben latte severim Yorumla Mrengineerac 9 ay Onun için özellikle makine almadım dışarı çıkacak bahanem olsun diye :) Yorumla
Geceleriuyumaz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% 9 ay Bazen kahve değil, laboratuvar deneyi gibi oluyor ama kötü olma olasılığı sıfır 😂 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Çok güldüm bu cevaba 🤣🤣🤣 Yorumla Geceleriuyumaz 9 ay Sabah sabah gene güne iyi başkadınız 😂😂 Yorumla
kızılelma-1 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% 9 ay Evet eşim yaptığı zaman kötü olmuş diyorum şakasına bir ay kahve yapmıyor sonra 😄 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Yazık, alınıyordur, ben çok alınırım Yorumla kızılelma-1 9 ay İlkten evet ama sonra şaka yaptığımı anlıyor tabiki gönlünü alıyorum oda inadına kolay kolay kahve yapmıyor kahve işini bana kitliyor onunda işine geliyor aslında ☺️ Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 9 ay İyi yapiyorum derken makineye nasıl iyi şekilde kahve koyuyorsun da kahve oluyor makineyle yapilan kahve iyi yapılmis olmuyor 0 0 Yorumla
Şanzimentlerderneği Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% 9 ay Yıllar önce baristaydim. İyi ki de yapmışım kahve kültüründen anlamak çok iyi bir şey, farklı reçeteler çıkarabiliyorsun ve hepsi muazzam oluyor. 0 0 Yorumla
Alpereennnn Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 9 ay Başta ben olmak üzere içen herkes beğeniyor 😎 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Demek ki işgi alanın Yorumla Alpereennnn 9 ay Eskiden baristaydım Yorumla
u 27esmerim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 9 ay Günaydın evet beğeniyorum 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Senin bşr kahven güzel olurdu Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Bir* içmek güzel olurdu. Sohbetinin güzel olduğunu düşünüyorum Yorumla u 27esmerim 9 ay Teşekkür ederim öyleyim sende öylesindir birgün içelim birlikte 🤗 Yorumla
nickbulamadımsorry Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 9 ay Tabiki canım kendim 😂 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Hakikaten şef miyiz biz Yorumla nickbulamadımsorry 9 ay Abartma feriha bide bayılsaydın 😂 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 9 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Çok güzel Türk kahvesi yaparım 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Şu büyük kahvelerden de yaparsan gelirim Yorumla u _-Dream-_ 9 ay O kahveleri pek bilmiyorum tadını bile 😁 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 350 cevap paylaştı. Evet severim 😂😂kim sevmez ki kendi yaptığı kahveyi 0 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 9 ay Yeme & İçme konusunda 545 cevap paylaştı. Evet çünkü kahveyi bol koyarım ve köpüklü olur hep🥰 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 9 ay Kesinlikle evet. Kendimin bir numaralı baristasıyım😂 0 0 Yorumla
SABAHATAŞKAN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 9 ay Evet beğeniyorum 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Hepimiz seviyoruz kendi elimizi demek Yorumla SABAHATAŞKAN 9 ay Aynen öyle 🥰 Yorumla
berkerkisi Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% 9 ay Beğeniyorum 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Elin lezzetli demek ki Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 9 ay Her zaman değil. 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Ara sıra güzel yapıyorsun demek Yorumla GOKHANoturumactı 9 ay Keyfim yerinde olunca işte 🤤 Yorumla Bahtıgüzel00 9 ay Keyfin hep yerinde olur umarım 🙏 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 9 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Beğenirim herkste beğenir 0 0 Yorumla
Şeymaksu Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% 9 ay En çok kendi yaptığım Türk kahvesini seviyorum ❤️ 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 9 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. begeniyorum 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 9 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Evet guzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
fark etmez bana kahve kahvedir
Barış sana yaptıracağım 🤣
yaparım abla :D
Oh yaşadık, barışım titiz de güvenle içerim
Evet beğeniyorum… özellikle Türk kahvesi kendim dışında birinden içince genelde pişman oluyorum…
Ben de el lezzetimi seviyorum kahve konusunda
Yani övünmek gibi olmasın ama pek severim kahvemi 😌🎉
Soğukları da iyi yapıyor musun
Kahveye meraklıyım her tarzda 😍🎉
Artık biz yapmıyoruz ki makine yapıyor bunun içinde kahve seçimi çok önemli nasıl kavrulmus vs.
Evet hangi makineyi kullanıyorsun
Benimki basit standart filtre kahve Makinesi
Filtre için diyorsun sen anladım. Ben latte severim
Onun için özellikle makine almadım dışarı çıkacak bahanem olsun diye :)
Bazen kahve değil, laboratuvar deneyi gibi oluyor ama kötü olma olasılığı sıfır 😂
Çok güldüm bu cevaba 🤣🤣🤣
Sabah sabah gene güne iyi başkadınız 😂😂
Evet eşim yaptığı zaman kötü olmuş diyorum şakasına bir ay kahve yapmıyor sonra 😄
Yazık, alınıyordur, ben çok alınırım
İlkten evet ama sonra şaka yaptığımı anlıyor tabiki gönlünü alıyorum oda inadına kolay kolay kahve yapmıyor kahve işini bana kitliyor onunda işine geliyor aslında ☺️
İyi yapiyorum derken makineye nasıl iyi şekilde kahve koyuyorsun da kahve oluyor makineyle yapilan kahve iyi yapılmis olmuyor
Yıllar önce baristaydim. İyi ki de yapmışım kahve kültüründen anlamak çok iyi bir şey, farklı reçeteler çıkarabiliyorsun ve hepsi muazzam oluyor.
Başta ben olmak üzere içen herkes beğeniyor 😎
Demek ki işgi alanın
Eskiden baristaydım
Günaydın evet beğeniyorum
Senin bşr kahven güzel olurdu
Bir* içmek güzel olurdu. Sohbetinin güzel olduğunu düşünüyorum
Teşekkür ederim öyleyim sende öylesindir birgün içelim birlikte 🤗
Tabiki canım kendim 😂
Hakikaten şef miyiz biz
Abartma feriha bide bayılsaydın 😂
Çok güzel Türk kahvesi yaparım
Şu büyük kahvelerden de yaparsan gelirim
O kahveleri pek bilmiyorum tadını bile 😁
Evet severim 😂😂kim sevmez ki kendi yaptığı kahveyi
Evet çünkü kahveyi bol koyarım ve köpüklü olur hep🥰
Kesinlikle evet. Kendimin bir numaralı baristasıyım😂
Evet beğeniyorum
Hepimiz seviyoruz kendi elimizi demek
Aynen öyle 🥰
Beğeniyorum
Elin lezzetli demek ki
Her zaman değil.
Ara sıra güzel yapıyorsun demek
Keyfim yerinde olunca işte 🤤
Keyfin hep yerinde olur umarım 🙏
Beğenirim herkste beğenir
Beğeniyorum ellerime sağlık
Ben çay yaparım kahve değil ve evet
En çok kendi yaptığım Türk kahvesini seviyorum ❤️
Evet. Çok güzel yaparım.
Evet süper oluyor
Sadece beğeniyorum aferin bana diyorum
Evet
Elin lezzetlidir
begeniyorum
Evet guzel
Hayir yapamam
Begenirim
Beğenirim
Evettt