Ben yavaş içmeyi seviyorum soğuk kahve hızlı içilmez tadı alınmıyor bence.

Ben yavaş içmeyi seviyorum soğuk kahve hızlı içilmez tadı alınmıyor bence.

Soğuk kahveyi hızlı içen insanın zekasından şüphe ederim 😂😂 yavaş yavaş çıkıyor onun tadı hadi sıcak kahve olsa dik kafaya neyse de benim babam öyle yapar mesela saniyede fondip yapıyor sıcak kahveyi 😂
Cevap
13Cevap
yavas icmem hemen bitiriyorum serinlemek icin sonucta ahshas
Ben genel olarak yavaşım. Onu da yavaş içerim.
Yavaş yavaş buzu iyice sogutaun bende keyfini çıkarta çıkarta içmek için
Yavaş değilim hızılıyımdır.
Evet yavaş yavaş içerim.
Tadını çıkara çıkara içerim
Evet dinlene dinlene içiyorum
Evet soğuk kahveyi yavaş yavaş içerim
Farketmeden fil gibi çekiyorum
Yavaş yavaş içiyorum evet
Damlata damlata içerim
Yavaş içerim bende
Gırtlağım donmuyorsa tadını alamam
Soguk olurum ama kahve olarak icmem
Evet
yoooo zıkkım içere gibi içiyorum
Bazen hemen bazen yavaş yavaş
Hızlı içerim
Yavaş içerim
Yavaş içerim
Hızlı
Yavaş tabiki
yavaş içerim genelde
yavaş içerim
Yooo
Sevmem icmem
Susamış gibi içerim ahahahhzkzkks
Hızlı ve hırslı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?