Ben hep yumuşak içim severim. Türk kahvesi dışında acı geliyor.


Yumuşak içim tercih ederim
yumuşacık 🐣
🙂🙂yumuşacık kalpler gibi
Teşekkür ederim 🙃
Rica ederim 🙂
Cevap
6Cevap
Ben şeker kullanmam. Süt süt tozu boş geliyor. Genellikle kahve miktarını fazla atarım.
Kahvem sade, şekersiz ve sert olmalı, ama yanında mutlaka tatlım olur böylece dengelerim ben.
Genelde sert
Sütlü olanlar kahve gibi gelmiyor bana
Starbucks türk kahvesi güzel oluyor.
Yumuşak ve orta şekerli en iyisidir.
Kahveyi içtik serti kaldı kim bana kahve ismarlar
yumusak
Yumuşak
Yumuşak içerim
Sert😏
Yumuşak
Sert mümkünse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar