Yeme & İçme Tv izlerken kahve içmek hoşunuza gidiyor mu? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sevdiğim detaylardan. Şöyle entrikalı bir dizi varsa kahve efso oluyor eşlikçi olarak... Tv izlerken kahve içmek hoşunuza gidiyor mu? Cevapla Dizi Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. gidiyor tabi ki de 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 11 ay Her zaman olmuyor, genellikle iş çıkışı gündüz kuşağı sonu programlarına denk geliyor. (17:45-18:30 aralığı) 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 11 ay Tv izlemiyorum ama PC’de takılırken severim çay / kahve içmeyi 1 1 Yorumla Çelebikız 11 ay @GOKHANoturumactı Dökülür diye çok korkuyorum yanıma sehpa çekip onun üstüne koyuyom DJHFJSKLF Yorumla
Fatma911 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 97% 11 ay Evet hoşuma gidiyor TV izlerken telefonda gezinirken 0 0 Yorumla
zlatan48 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 38% 11 ay Evet güzel oluyor PlayStation oynarken daha da güzel 0 0 Yorumla
MehmetOzkan9966 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 11 ay Tabi ki özellikle Better Call Saul gibi güzel bir show izliyorsam. 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 11 ay Çok güzel olur severim kahve eşliğinde. 1 0 Yorumla
düşünmektükenmektir Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 11 ay Neden bu kahve bu kadar abartildi. 1 0 Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 11 ay daha çok bişiler yerken izlemek hoşuma gidiyor 1 0 Yorumla
Mayaefkan Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% 11 ay Evet severim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 11 ay Ben de severim Yorumla
Papatyamm_kırgınn Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 11 ay Evet gidiyor. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 11 ay Arkadaş gibi Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 11 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. gidiyor 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
gidiyor tabi ki de
Her zaman olmuyor, genellikle iş çıkışı gündüz kuşağı sonu programlarına denk geliyor. (17:45-18:30 aralığı)
Tv izlemiyorum ama PC’de takılırken severim çay / kahve içmeyi
@GOKHANoturumactı Dökülür diye çok korkuyorum yanıma sehpa çekip onun üstüne koyuyom DJHFJSKLF
Evet hoşuma gidiyor TV izlerken telefonda gezinirken
Evet güzel oluyor PlayStation oynarken daha da güzel
Tabi ki özellikle Better Call Saul gibi güzel bir show izliyorsam.
Çok güzel olur severim kahve eşliğinde.
Neden bu kahve bu kadar abartildi.
daha çok bişiler yerken izlemek hoşuma gidiyor
tv izlerken değilde laptop başında
Evet severim
Ben de severim
Evet gidiyor.
Arkadaş gibi
İçerim bazen
Çok severimmmm
gidiyor
Hiç sevmem
evet gidiyor
evet