
Süt mü köpük mü hangisi daha az olsun hangisi daha fazla? neden?

Süt mü köpük mü hangisi daha az olsun hangisi daha fazla? neden?
Ben süt oranının fazla olmasını seviyorum. Sütü daha çok sevdiğim için. Kahve sadece sütün tadını değiştiriyor benim için. Yani sütlü kahveyi sırf değişik bir tat olsun diye içiyorum. Kahve pek sevmem çünkü.
Bodrumda eski barista olarak bir sicak bir lattenin köpügü bir parmak eklemeni gecmemeli. Kopuk zevkini uzun tutarsaniz bu musteride igrenclik hissi uyandirmaya baslar. O kopuk zevki kisa olmali sonra kahvesine ulasabilsin.
Süt dengesi.
Cevap
7Cevap
Yok ya o orana pek bakmıyorum ama tam yağlı süt daha iyi benc e
Bol köpüklü ve sütü kremalı olsn
Süt oranı daha önemli. Sütlü kahvelerde köpüğü gereksiz buluyorum.
Sütlü köpüklü isminden belli değil mi. Oranlar eşit olmalı
Sütlü kahveleri pek tercih etmem ama dengeli olması önemli
Evde latte yapıyorum istediğim gibi olmayınca keyifle içemiyorum
Köpük oranı sanırım
Benim tercihim her ikisinde kıvamında olması
Yogun köpük nedense çok severim
Süt oranı daha önemlidir.
Benim için süt oranı önemlidir..
Ben bol köpüklü severim.
Süt oranı önemli
Dengeli olmalı.
Süt diyorum ben.
Benim için süt oranı önemli
İkiside olsun
süt oranı
Süt 🍼
Süt.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?