Kahveler benden olsun, içildi mi gün ortası kahveleri?

Yaşamı güzel kılan;
İnsanların birbirlerinin yüreklerini ısıtmak
için bulabilecekleri iyilik dolu sözcüklerdir.

Kimilerini ölene dek unutamazsınız.
Geriye dönüp baktığınızda anımsayacağınız
tek şey size neler hissettirdikleri olacaktır.

Maksim GORKİ

Aranızdaki tüm bağlar kopsa bile ismi anıldığında “güzel insan” diyebileceğiniz insanlar biriktirin...

Yolunuz Sevgiye, İyiye, Güzele Rast Gelsin...🥰💐
Kahveler benden olsun, içildi mi gün ortası kahveleri?
Kahveler benden olsun, içildi mi gün ortası kahveleri?
Cevapla