Kış mevsiminde çok oluyordu kahve sıcak hava soğuk belki sıcak/soğuk dengesizliğindendir diyordum havalar ısındı hala böyle kendi kendine şekiller çıkıyor.

Kış mevsiminde çok oluyordu kahve sıcak hava soğuk belki sıcak/soğuk dengesizliğindendir diyordum havalar ısındı hala böyle kendi kendine şekiller çıkıyor.

Evet, Bir de sıçramalar çok ilginç oluyor denk gelirse, art arda birkaç damla, yıldızımsı, içi boş tabağa genelde. Bazen de dışarı. Anlam arıyorum bazen. Para, haber vb.
Valla benim çıtırlar bir Gayfe yapıyorlar Ülen yoksa mikrobiyoloji laboratuvarında mı yapıyorlar diye endişe ediyorum acayyip köpüklü yapıyorlar
😂😂afiyet olsun
Cevap
8Cevap
köpüklü kahve yapamıyorum ben
Benim genelde kapalı oluyor tamamen. Köpük üzerinde oluyor yani. Full köpüklü.
Bunun anlamı kişiye güzel gelse bile kötülüğün haberini verir
Çıksın artk kalpler filan
Evet, hemen bozuyorum
😄😄
Hayır
Benim full köpük şekilsiz))
Evet kahveyi az eklediğimde hahah
Afiyet olsun
Teşekkür ediyorum
Evet geçen kalp çıktı kocaman
Evet oluyor
Geçen kalp vardı
Kalp bile oluyor 😄
Bazen evet 😀
Bol köpüklü oluyir ondan çıkmaz
Yok çıkmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?