Kahve yapmak için önce yeni bir fincan lazım haha
Fincan akımı
Fincan akımı


İçindeki kahve olsun da gerisi teferruat..
Aynen
❤️🫶
Önemsiz bir detay bence
Olabilir
Cevap
21Cevap
Varsa tercih edilebilir gadası
hayır şart değil
Bana kalsa çay bardağinda sunarım ama annemle ablam sürekli fincan takımı alıyor , acı bir içecek için bu kadar fazla çabayı anlamiyorum
Bağımlılık haha
Bence geleneksel bişey diye süslü ikram ediliyor yoksa türk kahvesinin bağimlilik yapacağini sanmiyorum
Aslında klasik iyidir ama gelen kişinin kıyafet uyumuna göre da bu durum değişir.
Haklsn
Gösteriş açısından harika olur. Göze hitap eder.
Aynen
Bana fark etmez her fincan ya da bardakta içerim ben
Bana da
Olabilir aslında, farklılık bu gibi maddesel şeylerde iyi oluyor
Fincanın güzelliğine ben de çok dikkat ederim. Özellikle üzerinde Apple logosu olan fincan hep kullandım. Fincan benim hoşuma giden bir aksesuardır.
Ben gerek görmüyorum, bu ekonomide israf. Her sunum için fincan ☕ alınmaz. 💁
Bugün bu 3 1 arada nescafe içtim
Afiyet olsn
Ona ruj mu sürülmüş 😅😅
Evet
Hayır değildir ama güzel olur fotoğraf çekeceksem
Tabiki onunda bir sunumu var
Benşe şart değil
İyi olur sunum açısından.
Biz kadınlar bayılıyoruz evet şart 😄😄
Çok absürt olur
Değil. İsraftan başka bir şey değil bence.
Şart değil
önemli olan kahve
Önemli değil
Şart değildir..
hayir şart degil
Değil.
Hayır değil
Evet haha
Delileri var
Değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar