Kastamonudan sevgiler saygılar🙋 kahveye kalbimi bıraktım ❤️ bu kalpli kahvem bütün sevdiğim üye arkadaslarıma gelsin ozaman ❤️





Teşekkürler, afiyet olsun. Bende senin için kahvenin yanındaki çikolataları yedim, maksat senin dişin çürümesin, ben dişlerimi feda edeyim dedim 😂
❤️🥰😘
Kalp kalbe karşı derler
Sen de üzüldün mü
Ay bile çeker gider
Geceyi düşündün mü?
Yalnızlık ben de saklı
Çıkmaz bir an dışarı
Elinde bir fotoğraf
O şimdi burada olmalı
...
Kalbin dünya kadar geniş sıcacık
Kahveni bu romantik şarkıyla taçlandırmak istedm
Çok tatlısın teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Cevap
26Cevap
gördüm afiyet olsun bende severim kahve
❤️🥰😘
🙏🌹🌸🙏🌹🌸
Kastamonu' ya da benden de selam olsun yediğin içtiğin afiyet şeker ziyade olsun sen gördüklerini anlat bize derler
Teşekkür ederim aleykümselam 🙏🥰🙋❤️
Kahvede çıkmasına gerek yok ki. Ben o kalbin güzelliğini her zaman görüyorum. Senin varlığın yeter.
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰
🌹🥰❤️
Gunaydin💕💞
Kalbini aldim kabul ettim cano
Canımsın ❤️🥰❤️
Ne işin var kastamonu da :)
Afiyet şifa olsun.
Cenaze vardı canım dayım rahmetli oldu memlekete geldim
Allah razı olsun amin inşallah 🙏
Ortada bırakmayın şu kalbi çalar sonra birileri
❤️🥰
🤗🤗🤗
öncelikle kalbin gibi güzel bu kahveyi bana ayırdığın için teşekkür derim
Rica ederim ne demek 🙋❤️
Bende diyorum bu güzel kalp, kimin?♥️❣️❤️
Tabiki benim ❤️🥰
Tahmin etmeliydim. Başka kimin olabilirdi ki zaten
Afiyet olsun ve başınız sağolsun canım🙏
Allah razı olsun canım amin inşallah 🙏❤️🥰
Abla soruların çok iyi sevdim seni afiyet olsun 🙃
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️🥰
Güzel kalpli kadınsın, afiyet olsun.
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Teşekkür ederim tatlım afiyet olsun.. 🥰
❤️🥰😘
Kalbin çok temiz ve açık.
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Kalbin kilo mu almış bana mı öyle geldi 😅
🙋❤️
Aldık kabul ettik efendim 🤗
❤️😘❤️
evet gördüm afiyet olsun bol bol ET olsun
🙏❤️
kızmadın mı ET olsun dedim
Aldım kabul ettim😂
❤️❤️🥰
Gördümmm askim görmezmiyim ❤️
❤️🥰❤️🥰😘
Soru bulamayınca ki yaratıcılık seviyesi :D
Haha 😂
Huuuup diye cekerim🤣
❤️😂
Güzel olan o kalbin hep mutlu olsun
Teşekkür ederim 🙏❤️
🍀
Afiyet olsun canım ☕💞
Teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim 🌸
Çok güzel 🌹💖
❤️
Oo afiyet olsun sabah kahvesi candır 🙂
Teşekkür ederim 🙏❤️
herşeyde bi romantikleşin amann romantikleşin:)
Haha 😂🙈
al tut iç nedir yani kalp malp :)
Afiyet olsun. Teşekkür ederim 😊
❤️🥰❤️😘
Ayyy ne güzel yapiyseeen Kahveci aplaaaam, nasıl iciyon bakem, çek
evt gerçekten gördüm çünkü faldan iyi anlarım
Gördüm teşekkürler abla
🥰❤️😘
Ahh kalbimm 😊
❤️🥰❤️
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🙏
Iyi sans :)
🙏🤗
Fazla büyük kalp gönlü de büyüktür
🤣
Olmamış ama bir dahakine olur bence
Sen cansın abla
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Hmmmmm
Hımmm yaa 😂😂
Çok guzell
Afiyet olsun.
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?