Yeme & İçme Kahvenin yanında ne yemeyi tercih ediyorsunuz? sennbennn Takip Et Yoda Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 17 Yapay Zekaya Sor Kahvenin yanında bir şey olmasına gerek yok bence 🫠😍 Güncellemeler1 yıl Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Kahvenin yanında ne yemeyi tercih ediyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Afiyet olsun çay mı kahve mı içiyorsun jsjsj 0 4 Yorumla sennbennn 1 yıl Midesizim ben rjejdjekek Yorumla Wayne_Jenkins 1 yıl Miden olmak istemezdim jsjs ne çektin be gülistan sjjsj Yorumla sennbennn 1 yıl Yaaaa😂😂 kahveyi ben içiyordum elma çayınıda arkadaşım içiyordu yanına koyup çektim jdjejdjekdjen Yorumla Wayne_Jenkins 1 yıl Arkadaşınla birlikte içeceklerle beraber dedikodu yapıyorsunuz demek ki Yorumla
buAnıl Takip Et Xper 4 Yaş: 24 , eic 92% 1 yıl Kahvenin yanında bana göre sadece kahve olmalıdır. Mümkünse şeker bile olmamalı 0 0 Yorumla
RachelAmber Takip Et Xper 5 Yaş: 19 , eic 94% 1 yıl Kurabiye ya da şu yuvarlak minik renkli renkli şekerlerden bobi bon glb 0 0 Yorumla
Belin35 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Şuara diyetteyim ama sütlü tatlı triliçe baklava iyi gidiyor 0 0 Yorumla
frankejstan013 Takip Et Master Yaş: 104 , eic 45% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı. Kahve kendi başına bir aşktır zaten ama yanında Eti Karam olursa daha güzel olur 0 0 Yorumla
Günesinkadini Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Sade içiyorum mutlaka çikolata olması lazım 1 6 Yorumla sennbennn 1 yıl Sana baklava ne çikolatası djejd Yorumla Günesinkadini 1 yıl Baklava sevmem şerbetli tatlı ile aram pek yoktur kanka Yorumla sennbennn 1 yıl Güzel baklava dışında benimde yoktur sjjejdjejd antepliyim diye baklava demek istedim 😂😂 Yorumla Günesinkadini 1 yıl İyi yapmışsın neyse dondurma da bir tatlı oluyor hüsom bana Maraş'tan dondurma göndersin Yorumla sennbennn 1 yıl Sana göndersin ucundan sende bana gönder maraşa gidemedim deeee Yorumla Günesinkadini 1 yıl Kanka senin adresi verelim direk sana göndersin xkdkdkkd Yorumla
Feyzaaff Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 99% 1 yıl Su, maden suyu, çikolata ya da bir dilim tatlı 1 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 545 cevap paylaştı. Lokum ya da cikolata. 1 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Çay ve kahveyi aynı anda mı içiyon mk 0 2 Yorumla sennbennn 1 yıl Şeyyyy o çay değil hahahahahahahhaha Yorumla Aristokratımsı 1 yıl O ne Yorumla
helebidinle00 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Çikolata veya çikolatalı pasta olabilir 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl şekersiz kahvenin yanında çikolata iyi gidiyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Yeşil elma 1 2 Yorumla sennbennn 1 yıl Elma mı espri falan mıydı? Cevap sahibi 1 yıl Hayır spor öncesi yeşil elma ile kahve içersen çok güzel enerji veriyor. O yüzden :)
atmaca0625 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 1 yıl Cay nasıl havada duruyor a. k 0 2 Yorumla sennbennn 1 yıl Zeka önemli gerçekten Yorumla atmaca0625 1 yıl Ya öyle görünüyor ama Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Afiyet olsun çay mı kahve mı içiyorsun jsjsj
Midesizim ben rjejdjekek
Miden olmak istemezdim jsjs ne çektin be gülistan sjjsj
Yaaaa😂😂 kahveyi ben içiyordum elma çayınıda arkadaşım içiyordu yanına koyup çektim jdjejdjekdjen
Arkadaşınla birlikte içeceklerle beraber dedikodu yapıyorsunuz demek ki
Kahvenin yanında bana göre sadece kahve olmalıdır. Mümkünse şeker bile olmamalı
Kurabiye ya da şu yuvarlak minik renkli renkli şekerlerden bobi bon glb
Şuara diyetteyim ama sütlü tatlı triliçe baklava iyi gidiyor
Kahve kendi başına bir aşktır zaten ama yanında Eti Karam olursa daha güzel olur
Sade içiyorum mutlaka çikolata olması lazım
Sana baklava ne çikolatası djejd
Baklava sevmem şerbetli tatlı ile aram pek yoktur kanka
Güzel baklava dışında benimde yoktur sjjejdjejd antepliyim diye baklava demek istedim 😂😂
İyi yapmışsın neyse dondurma da bir tatlı oluyor hüsom bana Maraş'tan dondurma göndersin
Sana göndersin ucundan sende bana gönder maraşa gidemedim deeee
Kanka senin adresi verelim direk sana göndersin xkdkdkkd
Su, maden suyu, çikolata ya da bir dilim tatlı
Lokum ya da cikolata.
bir dilim tatlı güzel oluyor
Bence de sadece su ya da maden suyu
Çay ve kahveyi aynı anda mı içiyon mk
Şeyyyy o çay değil hahahahahahahhaha
O ne
Çikolata veya çikolatalı pasta olabilir
Kahve gibi hatırlı birisi
Ben lokum severim ama bulmak zor
Bence de bir şeye gerek yok
Mini kurabiye oluyor genelde
Bitter çikolata tercih ediyorum.
Çoklatt afiyet olsun
şekersiz kahvenin yanında çikolata iyi gidiyor
Kahve sevmem çayciyimdir
Valla o an ne gelirse
Çay sevmem ama senle içerdim
Yeşil elma
Elma mı espri falan mıydı?
Hayır spor öncesi yeşil elma ile kahve içersen çok güzel enerji veriyor. O yüzden :)
Gofrik
kahve midemi bulandırıyor
Cay nasıl havada duruyor a. k
Zeka önemli gerçekten
Ya öyle görünüyor ama
Parmaklarımı...
çikolata
Çikolata
sigara içiyorum
Çikolata
O baklava ne :d
Kek tabanlı tatlılar
çikolata
Sigara içiyom
Tatlı iyidirr
çikolata
Küçük bi çikolata
Çikolata bitter.
Tüysüz şeftali