Mutluluğu dış etkenlere bağlamamak gerek ama bu ikili muazzam mutlu ediyor beni😍🩵Sağlıklı yaşama kararı aldığım gecenin sabahı kakaolu kekime ve kahveme ihanet edemezdim.

Mutluluğu dış etkenlere bağlamamak gerek ama bu ikili muazzam mutlu ediyor beni😍🩵Sağlıklı yaşama kararı aldığım gecenin sabahı kakaolu kekime ve kahveme ihanet edemezdim.

Kahve ve çikolata serotonin seviyesini yükseltir. Mutlu olmanın bir diğer sebebi de bu olabilir.
Küçük şeylerle mutlu olabilmek güzeldir. Bir bardak kahve, kuşları izlemek, gökyüzünü seyretmek, müzik dinlemek... Bunlar insanı mutlu edebilir.
Kesinlikle 🕊🌸
😇🌟
Bu ikisi yorulduğumuz bir günün ardından kaçtığımız duraktır adeta. O durağa uğradığımızda, hayatın telaşı birkaç dakika için durur. Bir dilim kekin tatlılığı, bir fincan kahvenin sıcaklığı sadece damağımıza değil, ruhumuza da dokunur. Bu da bizi mutlu eder 😊
Yani herkesi etmez ama ne güzel mutlu etmesi
🕊🌸
🌹🌹
Tskrler 🌹🌹🌹
Ricalar 🌸🕊
Afiyet olsun benide tatlı mutlu eder.
Sağolasin 🌸🕊
Rica ederim 🌸
Cevap
14Cevap
Bana da sigara ve kahve iyi gelir bir de şarkı dinlemek.
afiyetler olsun
Sağolasin sana da afiyet bal şeker olsun 🌸🕊
Teşekkürler 🌸
😎
Ben de Kek düşkünüyüm dür. Evim de kek siz gün olmaz pek... Sağolsun iş yerinde bilirler benim kek düşkünlüğü çeşit çeit yapıp getirenler oluyor hep birlik de yiyoruz.
Sabah çayın yanında Dere otlu sert Ev poğaçası da harika oluyor
Ay o dereotu salataya girince sevmem ama poğaçaya inanılmaz yakışıyor. Bizim evdeki fırın senelerdir bozuk babam hazretleri almamıza izin vermiyor anam hazretleri de dokundurtmuyor bir evim olunca hep kek yapacağım ama şimdilik evim olana kadar hazır kek almaya devam🥳 hatta birazdan gidip glutensiz kek alacağım hiç denemedim bakalım tadı nasıl
Evliyken ben de yapıyordum. Hatta kavanozda sufle yapmışlığım bile vardı da şu an annem "mutfak benim siz evlenince kendi evinizde yapın" dediğinden kaydediyorum bütün tarifleri bir gün kendi evimde yapacağım
Afiyet olsun. İnsan hoşuna giden şeyleri yaptığı zaman mutlu oluyor. Önemli olan ağız tadıyla huzurla yemek. En kötü günün böyle olsun. Günaydın 🌹
Aynen öyle çok güzel yazmışsın 👏🌸🕊Günaydın 🌸
İnsanların veremedigi mutluluğu verdiğini doğru
🌸🕊
Mutluluk ve üzüntü hiç bir zaman daim değildir. Ve aslında anlarda ve bakış açısında gizlidir.
Kesinlikle öyle
Renkler ve zevkler tartışılmaz tabii ki de ama dışarıda içilen kahve Bence güzel değil
Evde içerim her zaman. Dışarıda kahve içmek lüks sayılıyor benim için 😄🌸
Lüksten ziyade zenginlik göstergesi olarak da algılanıyor dışarıda kahve içiyorsan zenginsin demektir ama bana göre evde bir işle uğraştıktan sonra O yorgunlukla yaptığın Kahvenin tadı çok bambaşka oluyor
Katılıyorum
Sabah güneş ışıklarına bakarak içilen Türk kahvesi bir başka oluyor bence yanında Eti Karam eksik ama öğlen kahvesinde mutlaka bunu da engelleyeceğim Sana da tavsiye ederim Şiddetle🤭🤭
Eti karam kahvenin yanında yenilmek için üretilmiş sanki ben cok seviyorum 😍 afiyet olsun
Bunu sadece kahve ile aşk yaşayan insanlar ve bitter çikolata aşkı için yaşayan kişiler tek bilir demek ki sen de Kahveyle Aşk yaşıyorsun🤭🤭🥰
😎😎
Lahmacun bile mutlu edebiliyor. Can boğazdan gelir.
Vallahi öyle 👏👏
Sevdiğin şeyleri yapınca ister istemez mutlu oluyorsun ya 😄 Afiyet olsun
Sağolasin 😎
Sabah sabah kek le kahve mi içilir, kır 2 yumurta ye güzelce
İşte yumurta yeme kararı almıştım. Baktım kekin içinde de yumurta var. Dolaylı yoldan yumurtayi da yemiş oluyorum kahvemi de içmiş oluyorum mis gibi
Kız ontumurta diğerinin tadını verir mi hiç, ekmeği bandıra bandıra şöyle mmmm
😄😄
Mutluluğunuz daim olsun. Küçük şeylerle mutlu olan güzel insanların nesli azaldı
Sağolun 🌸🕊
Karşında da hoş bir sohbet edebileceğin biri varsa şahane
Türk kahvesi mi
Evet
Kakaolu çikolatalı olan her şey güzeldir😅
Kahve öyle işte djdj
Çikolata ve kahve varsa gerisi boş haha
Sabah sabah ne keki ya
vanilyalı olursa daha çok mutlu eder
Afiyet olsun
Sabah sabah insülin yüksektmesi
Kalori bombasi
Etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?