O kahve dostunuz birazdan soğuyacak ve bitecek ve onla geçirdiğiniz mükemmel anlar bitecek 😭😭
(Kahve icerken yazdı)
O kahve dostunuz birazdan soğuyacak ve bitecek ve onla geçirdiğiniz mükemmel anlar bitecek 😭😭
(Kahve icerken yazdı)
40 yıl hatır için kahve içireceğinize değer bilecektiniz kahve içirmekle olmuyor o işler karakter meselesi vefalı olmak, hatır gönül bilmek verilen değerin kıymeti bilinmezken içtiğim kahveyi neyleyim ben?
ne 😂😂
Valla ben insanlardan bahsetmiyom. Kahveyle benim arasında olan değer ve hatırdan bahsediyorum gerisi umrumda degil
Cevap
5Cevap
evet şu an içiyorum hatta
Tabiki de ona hislerimi aktarıyorum şiir yazıyorum :) . d
Soğuk kahve seviyorum soğusun
soğuk kahvenin en güzel yanı soğuyacak diye endişe etmemektir ☝🏻🤓
Bu saatten sonra soğuklugu gidecek diye endişe edicem teşekkürler bilge teşekkürler 😅
🥸
Soğuk kahve tarifi versene biliyor gibisin
youtube.com/shorts/P8KAb7CN_PM?si=BpphpEuETrWQV1ym bunu dene dondurma yerine cikolata/karamel sosu da guzel oluyo üstüne
Eyvallah
Anlık keyif vermesi onu eşsiz yapiyor ztn🙃
Dimi o kahve dostum benim yanimda beni iyiestirmek ve depresyonuma bir battaniye gibi ottulmek icin var canım dostum 😭😭😭😭
O yüzden termosla içiyorum jdkdkdkdkd
aaaa ne oldukii
nene oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?