- Öyle bir zorunluluk mu olur dediğinizi duyar gibiyim 🤨 duymamazlıktan geliyorum.. zorunluluk yani başınıza silah doğrultulmuş o derece
benim dememe gerek yok zaten bilir o kendini 🫠..


tabiki de canımın içi gözümün nuru prensim birtaneciğim @zeusunoglusu ile içerdimmm 🤗✨
içeriz dimi? 👉🏻🥹👈🏻
İçeriz😊
🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ay yok tuz baya fazla bizde, güzel güzel kahvemizi içip olaysız dağılsak yeter dimi Zeus'cum
⚡️⚡️
Kimseyle içmiyorum ben ya kendimde içmicem
Vursunlar o zaman aman
Seninle içen var bak hayranlarin dizilmis
Ok
müthişsiniz ya bayılıyorum size 🥹😆
@NeclaTekinAydınoğlu teşekkür ederiz 😌 @inciitanesiii duyuyorsun di mi 🙄
Duyuyorum duyuyorum❤️
Teşekkür ederim 🌸
💖🌸
He şu soru🙄
Bana geldiler yine
Dur karıştırma nsjss
Cevap
11Cevap
Zorlama isleri sevmem ama ben kahve zehir olur yazık yani insana karşı tarafada ayıp olur
Zaten sen kahvede ismarlamazsin daha önceki sorulardan borcun var ama nerde :))
@Onemortime neden ismalamiyormusum sen istedin de hayir mi dedik ☕️☕️☕️
Hayır demedin de ödemeye yanasmamistin :)) neyse bunada şükür
@Onemortime işsizim ben kaçmam normal borcum olsun hepsini toptan öderim
Kurallar çiğnenmek için dır. İçmem. Ben kimse ile herkes kendi yapsın tek başına içsin, bende tek içiyorum herzaman sjsj
Kura çekelim kim çıkarsa onunla içmeye giderim. Yalnız kızlar arasında kura çekelim bir kızla gideyim. Erkek erkeğe bozar beni 😄
Takip ettiklerimle kahve+dedikoduya çıksak süper olur
40 yıl hatır kilitlemek istediğim kim var diye düşünmem lazım çokça 😄
Buralarda yeniyim. Kimi tavsiye ederdin dostum?
Takip listem 🥰🙏☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕
Zorumlu olduğum kişiler engelli takip listemle zevkle içerim
Aman maşallah abilerime 😄 nazar değmesin 🧿
Amin abi 🙏🏻
@aristokratimsi belki🤡😳
Olmadığını bildiğim için yaptim ya ztn😛
Kurşun yerim sorun yok
@Shiningdiamond ileeee
İçelim balımm
Beni gazozlamazsın demi gkgjg
Gazozlamam ya jsjsh ghost olmasın o hem🤣
Bende bir şey demiyorum o bilir kendini ahshshs
Takip listemden biri olurdu.
Yo Zorunluluğum yok. Tek içecem ben.
Takip ettiklerimden biri olsun 😅
İçmek isteyen buyursun 😂😂
Ben kendimle içmeyi tercih edim 😎
Kahve içmek zorunda kalmazdim
Hiç kimse diyorum..
Zorundaysam farketmez 😃
@serenia tabiki
Aday yok ya
🖤
Takip listem olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar