En güzel kahve evde yapılan kahveymişş
Say you can't sleep, baby, I know
That's that me Alicespresso

Say you can't sleep, baby, I know
That's that me Alicespresso

Akşamları kahve içtiğim zaman uyku problemi yaşamıyorum ekstra beni daha da rahatlatıyor Eskiden her gün kahve içmeyen ben şimdi kahve içmeden yapamıyorum demek ki insanların huyları değişebiliyor
Cevap
20Cevap
Hayır uykuma bir etkisi olmuyor
beni hiç etkilemiyor sanırım çok içtiğim için olabilir. eskiden uykumu açardı ama şu an uykumu açmıyor hiç
Hayır içiyorum hatta çok içiyorum gecesine rahat uyuyorum.
Kafeine nasıl bir duyarsızlıktır o ya
Hahaahhah🤣
Çay uykumu kaçırırken kahve uykumu getiriyor anlamadım , cinsim galiba ondan shshsh
Cidden bir garip olmuş ahsj
Gece içiyorum kahveyi çok güzel uyku acıyor spor öncesi iyi oluyor. :D Türk kahvesi içte sana fal bakayım. jsjsj
Güzel sallıyorsan kabul edilebilir
Ooo muhteşem bakarım, KS'de yorumlarda bakıyordum da sağ olsun kızları biliyorsun meraklılar, sorularıma fala bak diye yazıp durdular. Bakmayınca trip yedim hatta engel :D Sonra bırakmıştım. Bakarım sana jsjjs
Ahsjs bunu bilmiyordum. Bir ara acilen tk içeyim🥳
Ben hemen yapayım, nasıl içiyorsun? 🦋
Orta şekerli
Hemen yapayım hanımefendicim. ☺️🦋
https://hizliresim.com/x405yx7
Yaptım. 😎
Ellerine sağlık
Afiyet olsun Alice Hanım. 🌸🦋
Senin için çok güzel kahve yapıyor diyorlar
Bu arada alıştık be gulüm kahve içip uyumağa.
Gece de içsem uykumu kaçırmıyor hala uykum geliyor. Tuaf…
bazen uykumu kaçırırken bazen çok rahat uykuya dalıyorum.
Alıp götürmüyor valla. Yine ayni saatte bebekler gibi uykuya dalıyorum. Afiyet olsun
Hayır tam tersi daha çok sankinleştirip rahatlatıyor
Bana biseyb yapmıyor da icen soluğu bende aldığı için olan bana oluyor
Savuk kahveden bir zarar gelmez
Bir sovuk gahvanızı alırım
Şu an ihtiyacım olan şey
Gel aşko yapalım
Geliyorum otobüsteyim
Zaten uykum hiç olmuyor onu içsem daha kötü olurum
Nasıl uykunuz yok yav bi benim mi uykum geliyor zırt pırt
Uykum varsa, kahve içsem de uyurum...
Uykumu etkilemiyor pek fazla alışkınım.
Hayır tam tersi kendime geliyorum...
Kahve içmiyorum çay tercih ederim..
Ben içmesemde uyuyamıyorum
Kahve içersem çok zor uyurum
Hayır, bir defa bile olmadı.
Aksine uyumama yardımci olur
Evet 18:00’dan sonra içmiyorum
Benim uykumu götürmek zor kahve de sevmem
He ya kaçırıyor
Ballı süt yap müloş
Herkes zengin değil😢
Buzdolapta hadi git ısıt yine bendensin öf
Herkesin hizmetçisi de yok 🥲
Benim var allahtan hadi kalk müloş
Herkesin ayağı da yok 😪
Senin var çok şükür müloş kalk
Sen kalk yap döverim ha 😡
Lafımın üstüne söz mü söylüyorsun sen🤨
Hee 😒
Uyku açıyor
Evet
hayır ritalin içsem bile uyuyabiliyorum :d
Yok ama çarpıntı yapiyor
Benim götürür
Her zaman değil
Hayır beni kesmiyor
Hayır
Denemedim
Genellikle
Yaparsan hayır demem
Götürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?