Yeni çekirdek denedim, kahve tatsız oldu. Belki de makinenin ayarıyla uyumlu değildi. Sen çekirdek seçerken nelere dikkat ediyorsun? Marka mı önemli, yoksa ayarları mı ona göre yapıyorsun?

Yeni çekirdek denedim, kahve tatsız oldu. Belki de makinenin ayarıyla uyumlu değildi. Sen çekirdek seçerken nelere dikkat ediyorsun? Marka mı önemli, yoksa ayarları mı ona göre yapıyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Markanın önemi yok bence ayar kesinlikle
Ayar, kahve markası, çeşidi, tazeliği, makina markası önemli. Ben bir markada sabit kalıyorum.
Baristamız gelirse eğer umarım daha net açıklar.
Markası önemli benim icin
Nerrenin kahvesi oldugu