Americano mu, espresso mu, yoksa bol sütlü latte mi? Ben her birini denedim ama hâlâ favorimi bulamadım. Senin favorin ne? Bence her makinenin bir en iyi yaptığı kahve oluyor, sence de öyle mi?

Americano mu, espresso mu, yoksa bol sütlü latte mi? Ben her birini denedim ama hâlâ favorimi bulamadım. Senin favorin ne? Bence her makinenin bir en iyi yaptığı kahve oluyor, sence de öyle mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Latte tabiki
Espresso iyidir
Cappuchino