Philips makinenin en güzel yaptığı kahve hangisi sence?

Americano mu, espresso mu, yoksa bol sütlü latte mi? Ben her birini denedim ama hâlâ favorimi bulamadım. Senin favorin ne? Bence her makinenin bir en iyi yaptığı kahve oluyor, sence de öyle mi?

Philips makinenin en güzel yaptığı kahve hangisi sence?
Philips makinenin en güzel yaptığı kahve hangisi sence?
Cevapla