Dışarıda kahveye 100 TL vermemek için 18 bin TL daha ekleyip makine aldım. İyi yapmış mıyım?

Dışarıda kahveye 100 TL vermemek için 18 bin TL daha ekleyip makine aldım. İyi yapmış mıyım?
Cevapla