Sitede kahveni içerken sana eşlik etmesini istediğin birisi var mııı? Etiket yapabilirsiniz 🥹💐


Sitede etiketleyeceğim kahve içmek istediğim biri yok. Tek başıma da kahveyi içebilirim biri ile de içebilirim benim için sorun olmaz. Öğlen içtiğim kahveyi tek akşam içtiğim kahveyi de annem ile içiyorum
Seninle içelim güzel kız😍
Al işte kalbim sıcacık oldu ❣️ içelim tabiii❣️
En sevdiğin tatlıyı alayım 😂
Oyyy😍❣️
Cevap
14Cevap
Tek başına da güzel ama eşlik eden bir şey olursa daha iyi olur derim ❤️
Kahve kültürüm yok.. Sitede öyle bir de yok.. En iyisi ben çaydan devam edeyim, rutinime dokundurtmam.. 😄
Hııı o zaman afiyet olsun 🙂↕️
Teşekkür ederim.. :))
Tek de gayet güzel hüpürdeterek içebiliyorum :D
Ben yalnız daha keyifli buluyorum ama sevgilim olursa daha iyi tabi
@UykuHuzurr0o sana eşlik etmek isterim 😊
İçelimmm🥰
Zevkle 😊👍
Bana farketmez her türlü sevmiyorum sjsjs
Çay mı seviyorsun daha çok? 😂
Her türlü ayrı yeri var
Evettt
Tek başıma içmekten aşırı keyif alıyorum.
Eşlik eden kafa dengi biri olursa daha güzel gider
Bir dost olsa iyi olur
Bana kave yapacak karı lazım
Sitede kimse yok
çay bahane muhabbet şahane diye bir ata sözü var
Sevdiğin biriyle daha güzel
Hiç sevmem kaçak çayciyimdir genelde
Aaa denedim kaçak çay bir iki defa baya iyi tadı 😂
Baya güzeldir kaçak çay ya kahveyi de ilk icisimde tuzlu olucak gibi duruyor 😃
Hadi bakalım hayırlısı 😂
kahve olsun da
yanımda biri olmasa da olur
Tek başına
Eşlik eden biri
Tek de güzel
Biri bana acilen eşlik etsn
Sohbet ile birlikte güzel o
Bana göre eşlik edilmeli
Bence bazen eşlik eden olmalı
içmiyorum kahve
eşlik eden biri olunca güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?