Acı kahveler mi tercih ediyorsunuz tatlı mı? Bir de soğuk mu sıcak mı?

Ben soğuk ve tatlı/ karamelli kahveleri sıcak ve acı kahvelere tercih ederim. Sıcak ve şekersiz olacaksa kahveyi asla ağır yapmamam gerekiyor hafif kahve tadı gelmesi gerekiyor. Ağır acı ve sıcak kahvelerden nefret ederim
Acı kahveler mi tercih ediyorsunuz tatlı mı? Bir de soğuk mu sıcak mı?
Cevapla