Şaka bir yana ne olursa olsun cay bardağında ictigim kahvenin tadi baska birde özel bir fincanım var ozel birinin hediyesi onda. Ruhum fakir anam benim😀😀 Selamlar olsun herkese💜🩵💙


Yarasın şifa olsun.
İran kraliçesi denince aklıma gelen. 👇👇
Vay beee yeni gelin sunumu gibi olmuş 😂 Fırst laydy kahvesi böyle olur zaten afiyet olsun canım 🙏 💮🌺
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Afiyet olsun sunum güzel olmus🌸💕
Rica ederim🙏 tatlim💕🌸💓
Tesekkurler eog icin🙏💕💗😘
Eig klavye hatasi
Cevap
13Cevap
Afiyet olsun evet öylesin tabi ki de
Bu fincan desenli olduğu için fal bakılmaz bak şimdiden söylüyorum inşallah o gün gelince de bu bardakta içersin de bakamam 😂🤣😂🤣😂
Bana da boyle sunum yapsan kendimi dubai prensi gibi hissederdim shdhshsh
Anca lafta zaten hıhh 😏😏
Çok guzel gözüküyor olsun bazen mütevazi olmamak lazim🤗
Mütevazılık paçalardan akıyor biraz toplayalım bize de bulaşsın :D
evet bir de son iran kraliçesinin sürgünde fakirlik içinde olduğu düşünülünce
bende istiyom bende bendee :D
afiyet olsun :)
Afiyet olsun canım.. 😅 Sunum yapmak güzeldir.. 😂
Hemde çok 😂
Fincan çok güzel ama bayıldım.
Kahve sevince tabii 😅
Çok mütevazısin aşkım 😃😘
Afiyet olsun güzel fincan
Bana da yapar mısınız hanımefendi
Güzel görünüyor, Afiyet olsun
Ben de ya haha
Failatün failü
evet bence de
Waw. Çok hoş. Çikolata?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?