Sizce espresso makinesi almak fuzuli mi? Evinde kullanan ve iyi ki diyen var mı?

700 TL falan kahveye veriyorum. Onun yerine makinesini alıp termosta götürmek istiyorum fakat makineyi kullanamam falan diye korkuyorum.

Sizce espresso makinesi almak fuzuli mi? Evinde kullanan ve iyi ki diyen var mı?
Cevapla