Kadınlar Günü'nde sevdiğinizi mutlu eder misiniz beyler (hediye alır mısınız)?
Kadınlar Günü'nde sevdiğinizi mutlu eder misiniz beyler (hediye alır mısınız)?
Kadınlar Günü'nde sevdiğinizi mutlu eder misiniz beyler (hediye alır mısınız)?
Kadınlar gününde tüm sevdiklerime hediye alırım tabi onlarda bana alırlar özel günlere çok değer veren bir insanım unutmam özel günleri olumsuz bir durum olmadıktan sonra
#SelamGençlik
KG'de kesinlikle hediye, yemek, kutlama yapılmasına sıcak bakmıyorum. En başta net belirteyim ki feminist değilim. Bu günün de pek çok suistimale fazlasıyla açık bir gün olduğunu gayet iyi biliyorum. Bugüne zerre kadar sempati ve ilgi duymuyorum. Birtakım ikiyüzlü ve riyakar hainlerin uydurması bir tabudur. Yıkılmalıdır. Sevgililer Günü kadar riyakar bir gündür. Benden uzak olsun. Gerçekten her güne bir faaliyet öngören şu zorlama yaklaşımlar ruhuma hakaret gibi geliyor. Bugün kadınlar günü, kutlayın, peki efendimiz. Ve bunu emreden efendi kadınlara en büyük haksızlıkları yapan yaratık! Vay be? Adalete ne kadar miyop ve ötesi gözlerle bakıyoruz! Hürriyete dair hipnoz ediliyoruz! Ben buna razı gelmem.. #TubaSueda
Teşekkürler
Rica ederim 🙏
🙏🏻🙏🏻
Eig tercihiniz olduğum için mutluyum teşekkürler 🙏
Ben teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Cevap
1Cevap
Benim arkadaşım bana hediye almıştı çok mutlu olmuştum hiç beklemiyordum
Yaa ne güzel ☺️ keşke benim de bir arkadaşım olsa da bende hediye almış olsam ☺️
Bilmem belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?