Bir Kadının Kaleminden "Kadınlar İyi ki Var" Dedirten 5 Güzel Şey

Öncelikle tüm kadınların "Kadınlar Günü'nü" kutlar, mutlu geçirmelerini ümit ederim. Bu dünyada kadınlara, erkeklere verilen değerin yarısı kadar değer verilmediği bariz. Peki kadınların değeri sandığımızdan da çok fazla olduğunu kendimize, çevremize anlatabilseydik kadınların da değeri artar mıydı? Gerçi kadınların değeri ölçülüp tartılmaz lakin değer diye adlandırıyorsak bunun bir mükafatı olmalı değil mi? "Kadınları değerli kılan, iyi ki kadınlar var dedirten 5 güzel şey" bu mükafata tabii olabilir.

Kadınım çünkü seni doğurabilmem en güzel mucizemdir!
Bir Kadının Kaleminden Kadınlar İyi ki Var Dedirten 5 Güzel Şey

İyi ki kadınım çünkü böyle bir mucizevi görev sadece biz kadınlara (dişiler) özgü kılınmış ve ne mutlu ki onun ilk hüznünü de, ilk heyecanını da biz kadınlar çekiyoruz.

En güzel yemekler annelerimizin yemekleri...
Bir Kadının Kaleminden Kadınlar İyi ki Var Dedirten 5 Güzel Şey

Eve yorgun argın gelindiğinde annelerimizin ya da eşlerin el lezzetiyle şahane hale gelmiş yemeklerini yedikten sonra o yorgunluğu atmak size de "iyi ki kadınlar var" dedirtmiyor mu? Erkeklere dahi yemek yapmasını sanat haline getiren annelerimiz var ve iyi ki var.

Geceleri sabaha kadar uyumayıp başında bekleyen yine bir kadın!
Bir Kadının Kaleminden Kadınlar İyi ki Var Dedirten 5 Güzel Şey

Hastalandığında ya da başka bir durumunda seni asla yalnız bırakmayacak ve desteğini senden hiçbir zaman eksik etmeyecek birileri varsa o yine bir kadındır bunu asla unutma.

Her şeyden önce çok iyi bir dost olmayı başarabilirler
Bir Kadının Kaleminden Kadınlar İyi ki Var Dedirten 5 Güzel Şey

Bazıları haricinde çoğu kadın menfaati olmadan dost olabilir. "Erkeklerin en iyi sırdaş olabildikleri canlılar da kadınlardır." Bu anne, eş, sevgili her şey olabilir yeter ki kıymet bilinsin. Biz kadınlarda erkeklerden daha çok vicdan var ve onun sayesinde erkeklerin duygularını daha iyi anlayabiliyoruz. Bunun için bile iyi ki kadınlar var diyebiliriz.

Kadın olmaktan gurur duyarım çünkü "her güçlü erkeğin arkasında yine bir kadın vardır"

Bir Kadının Kaleminden Kadınlar İyi ki Var Dedirten 5 Güzel Şey

Bir erkek güçlüyse muhakkak ki arkasında bir kadın vardır ve bu kadın illa sevgili anlamında değil, anne anlamındadır. Erkeği o yaşa kadar zorluklarla getirip hala güçlü olmasına vesilen olan annedir. Ben anne olduğuma anne olmak için de ilk önce kadın olduğuma gurur duyarım. Dilerim ki tüm kadınlar anne olur ve bu güzellikten tadar. Anne olamayan herkesi Allah anne olmalarını nasip etsin çünkü onların da güçlü adamlar yetiştirip, yarınlara birer ışık yapmalarına hakları var.

Kadınların, bu ve bunlardan çok değer bilinmesi yanları var iken hala şiddete maruz bırakmak niye? O kadınlardan biri sizin anneniz de olabilir. Hadi annenizi düşünmüyorsunuz, o kadınlardan biri siz de olabilirdiniz!

Yeter artık bu kadınlara yapılan zulüm son bulsun. Kadınlara fiziki açıdan yapıldığı kadar psikoloji açıdan da şiddet uygulanıyor, her iki şiddetten uzak durup onları mutlu edin. Kadınlar ilgiye aç varlıklardır, kadın olsan dahi kadınlardan ilgini eksik etme çünkü bazıları anne ve anne adayları...

#KadınOlmak Ayrıcalıktır.

Bir Kadının Kaleminden "Kadınlar İyi ki Var" Dedirten 5 Güzel Şey
Cevapla