Herkes farklı hitap eder bize bazıları hanımefendi der, bazıları karı der, bazıları kadın der, biz ise insan deriz kendimize. Fakat herkes gibi değil kadınlığının analığının kutsallığını insan olma erdemiyle birleştirmiş güçlü kadınlarız.
Neden mi? Çünkü asla pes etmeyiz.

Hayattaki bütün zorluklarla tek başına mücadele etmiş kadınların kimseye eyvallahı olmaz.

Anneliğin kutsallığını yaşayan kadın fedakarlıkta sınır tanımaz ve gücünü evlatlarından alır.

Aşkımız bizim gücümüzdür, kim ne derse desin korkusuzca doludizgin yaşarız.

Aşkımızı yaşamasını bildiğimiz gibi aşkımızın acısıyla başa çıkmayı biliriz. Bir aşk acısı bizi pes ettirmez.

Bütün üzüntüleri kendi içimizde yaşar kendi gözyaşımızı kendimiz silmeyi biliriz.

Her zaman her koşulda, hayatın bütün zor şartlarına rağmen isyan etmeyiz, pes etmeyiz, yılmayız. Çünkü kadınız, çünkü anayız, çünkü güçlü olmaya çocuklarımız için, ailemiz için, sevdiğimiz için en çok da kendimiz için mecburuz.

Her şeye, herkese inat gülmek zorundayız.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar