Ben klasik orijinal 501 ve 541 @Levi’s® kullanıyorum, hâlâ eskitemedim, çok memnunum severek giyiyorum. Ama sorunuzdaki kadınlara yönelik görsellerden en çok kadınların feminen ve güçlü duruşlarını öne çıkaran pileli mini godet etekleri çok beğeniyorum, Hayatın akışına heyecan katarak eşlik ediyor bence. ♥️
Kaherengi deri aksesuarlardan vazgeçemiyorum. Kemer , saat kordonu , ayakkab, bileklik Kahverengi ya da taba renkleri çok hoş duruyor. Öyle ki , siyah bir tane bile ayakkabım yok. Bir tane düğünümdeki takım elbise için aldığpım siyah rugan ayakkabım vardı , o da nereye kayboldu bilmiyorum.
Gençliğimde 501 almak için ne mücadele verirdik. Şimdiki Galataport'un olduğu yerde Amerikan pazarı var idi her hafta sonu gider acaba geldinmi diye bakardık.
Bence Lewis bu konuda on numara. Başka markalara 3 kuruş az vereceğinize az daha verip böyle bir marka hem zevkinize uygun hemde günlük hayatınızda rahat edebileceğiniz bir tarzda geçirmek mantıklı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
2 ay
sevdiğim marka levis. kot pantolonları çok kaliteli cidden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Kesinlikle wide leg jean👖👌🏻
3 , 6 olabilir yaniiiiiii 😅
3. Baya iyi tercih edebilirim
çok güzeller tam istediğim
Tam tarzımı yansıtmıyor ama yinede gayet şık
Klasik spor ortası giyinmeyi seviyorum
Hepsidr en sevdigim markalar çokta iyiler hepso
2 rahatlık çok çok öenmli
İkincisi tam benim tarzım
Paylaşım için teşekkürler.
Dusuk bel gercekten asiri iyi tam beni yansitiyor
süper abi hepsi bayıldımmm
Jean her zaman favorim rahat ve güzel
Sadece bir tane Kazak aldım
Güzel bi marka seviyorum.
Beyaz tshirt ve kumas pantolon
Cok guzel bir aciklama ve metin.
jeanlari cok guzel levis in
wide leg ya herseye uyuyor harika bi jean
Mükemmel paylaşım teşekkürler
Yüksek bel çok rahat efsane
Bence çok güzeller zevk meselesi
Ben gotik stili daha çok seviyorum feminen sanırım
baggyler cok iyi bence ndjd lskdow dk
Hepsi birbirinden mükemmelllll :)))))
Hepsi süper herkesin tarzına uygub
bayiliyorum jeanlerine hepsi harika
Bir ve dördüncü maddeler benlik
Levi's harika favorimdir yakışan
Hangi kodlu modeli daha cok?
Spor tarz her zmn iyidir.
Teşekkürler güzel bence olmuş. Levis oldukça rahat bu konuda başarılı bir marka.
Ben klasik orijinal 501 ve 541 @Levi’s® kullanıyorum, hâlâ eskitemedim, çok memnunum severek giyiyorum.
Ama sorunuzdaki kadınlara yönelik görsellerden en çok kadınların feminen ve güçlü duruşlarını öne çıkaran pileli mini godet etekleri çok beğeniyorum, Hayatın akışına heyecan katarak eşlik ediyor bence. ♥️
Kaherengi deri aksesuarlardan vazgeçemiyorum. Kemer , saat kordonu , ayakkab, bileklik Kahverengi ya da taba renkleri çok hoş duruyor. Öyle ki , siyah bir tane bile ayakkabım yok. Bir tane düğünümdeki takım elbise için aldığpım siyah rugan ayakkabım vardı , o da nereye kayboldu bilmiyorum.
Gençliğimde 501 almak için ne mücadele verirdik. Şimdiki Galataport'un olduğu yerde Amerikan pazarı var idi her hafta sonu gider acaba geldinmi diye bakardık.
Sadece kadınlar için değilde erkekler içinde olsaymış keşke
Geniş paça her kadına yakışmıyor bence klasik kesim her zaman daha garantidir.👍🏻
Harikasın içerik çok iyi günlük hayatımda kullanacağım kombinleri
Ben aldım ve çok beğendim ve her zaman kullanıyorum teşekkür ederim
Birkaç erkek ya da unisex model de kullansaydınız keşke. Güzel görünüyorlar ama.
Kaliteli görünüyor evet sanırım bir denesem iyi olacak😊
Özenti değil ama kendi tarzını korumak önemli
Moda dediğimiz şey insanın kendisine yakışanı giymesi değil mi?
Taaa 1980'lerde lise yıllarımızda Levi's bir tarzdı. Halen de öyle
Jean dediğin Levi's ve diğerleri diye ayrılır. Şalvar yapsalar bile karizmatik durur.
Levis bebeğim her şey kadınlar için yapmışsın bize bir şey yok mu
Lives yıllardır değişmeyen tek isim tek kalite 🌝
hala 501 modelini giyiyorum 🙂
Levi’s çok kaliteli bir marka fakat kotlarının paçaları çok bol biraz dar olsa tercihimdir net şekilde
Bence Lewis bu konuda on numara. Başka markalara 3 kuruş az vereceğinize az daha verip böyle bir marka hem zevkinize uygun hemde günlük hayatınızda rahat edebileceğiniz bir tarzda geçirmek mantıklı
sevdiğim marka levis. kot pantolonları çok kaliteli cidden
Lewis adı duyulmuş kaliteli bir marka bir yazlık gömlek önce bir kot pantolon yeter yaz için
Şehir yaşamına feminen ve güçlü bir duruş katmak istediğin anlarda, pileli mini godet etekler hayatın akışına eşlik eder.
tahta bile olsan levi's ile popon güzel gözükür
Genelde tek bir tercihe takılıp kalmam farklı şeyler denemeye açığım
güzel içerik teşekkürler devamını bekliyoruz
Manken seçiminiz çok iyi olmuş. Sıla Türkoğlu aşırı beğendiğim bir kadın.
Hepsi birbirinden güzel giyisiler. Çok güzel olmuş. Elleriniz dert görmesin inşallah.
waoww ilk kombininize bayıldım askomm! yarın kesinlikle alacağım mükemmelsinizzz!
Jeanlarda önceliğim kalıbı iyi yapabilmeleri kalıp kötüyse gerisi komple çöp
Gençlerin tarzına uygun güzel ve hitab eden temalar oluşturmak oldukça iyi
Kot her zaman vazgeçilmezdir, bir de spor ayakkabı.. Tabi kişiden kişiye göre değişir..