Arkadaslar emniyetin online ihbar kısmı şikayetlerimiz için yeteri kadar ilgileniyor mu bilen var mı?

Bir kişi benim instagramdaki fotograflarimi kaydedip bana şantaj yapmaya kalktı bende caps alıp EGM online ihbar kısmından şikayet ettim sizce ilgilenirler mi? Bana daha önce kişinin kendisi mesaj atmış bende olumsuz yanıt vermiştim oda böyle bir yol izlemiş sizce cezası ne olur daha önce böyle bişey yaşayan var mı? bu ülkede biraz eli yüzü düzgün olmak suç mu?
Arkadaslar emniyetin online ihbar kısmı şikayetlerimiz için yeteri kadar ilgileniyor mu bilen var mı?


Arkadaslar emniyetin online ihbar kısmı şikayetlerimiz için yeteri kadar ilgileniyor mu bilen var mı?
Cevapla