Bir kişi benim instagramdaki fotograflarimi kaydedip bana şantaj yapmaya kalktı bende caps alıp EGM online ihbar kısmından şikayet ettim sizce ilgilenirler mi? Bana daha önce kişinin kendisi mesaj atmış bende olumsuz yanıt vermiştim oda böyle bir yol izlemiş sizce cezası ne olur daha önce böyle bişey yaşayan var mı? bu ülkede biraz eli yüzü düzgün olmak suç mu?
Arkadaslar emniyetin online ihbar kısmı şikayetlerimiz için yeteri kadar ilgileniyor mu bilen var mı?
Benimde başıma geldi hemde bu sitede , önce kendi resmimi kullanıyordum Salağın biri istediklerimi yapmazsam kötü sitelere yayarım diye tehtit etti, ama hallettim çok şükür yoksa bende polise gitmeyi düşünüyordum
0
8 Yorumla
Soran
Keşke gitseydin bu insan dışı varlıklar rahatça dolasamasinlar dışarda sapık ruhlular
Size mutlaksa geri dönüş sağlarlar. Lakin sosyal medya ile ilgili sorunları savcılığa sevk ederler. çünkü onların yapması gereken iş. herşeye polislerimiz sorgulayamıyor malesef. Mesela vatandaş diyor ki, şikayetçiyim ama adım geçmesin. uğraşmayayım işim gücüm var. ee nasıl olacak. bunuda düşünmek gerek.
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
mecburen adım geçecek biliyorum sadece ilgileniyorlar mi onu merak ediyorum açıkçası böyle biseyin yanına kalmasını istemiyorum böyle insanların teşhir edilmesi gerek insanlar ona göre muamele yapmalı tek istediğim Şu an bu
Kardeşim şuna da bir el atın , bildiğiniz sapık kızlaeı ağına düşüeüp aynı şekilde resimleri çalıp istediklerimi ipmazsan kötü sitelere yayarım diye tehtit ediyor... not: şahıs bu kişi @ serkn07
Ettim sırf şikayet etmek için tekrar üye oldum ama geri dönüş yapmadılar ve sayfası hala aktif durumda , ben kurtuldum çok şükür ama kim bilir kaç kız kardeşimi daha kandırma peşinde 😔
Bende birini şikayet etmek istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı? Ama site burası değil, bu kişi haksız yere benim günahıma giriyor, sövmemek için kendimi zor tutuyorum.
Merhaba iyi gunler Benim eski arkadasim secim gununde kotu seyler yapmaya dusunuyor aileme tehdit etti Esrar satan biri Yabanci kacak oturuyor O cinayet yapsa bile kimse ruhu duymaz İstanbul avcilar ersoy sokakta oturuyor no 18 En ust kat sagida Adi muhamed ali elkak Lutfen yardimci olun
Bana memur aynen şunu dedi bu kısımları şikayet eden doldurmazsa eğer dikkate alınmıyor ama doldurursa ihbar mahetinde sayılıp gerekli işlemler yapılıp sizinle irtibata geçiliyormuş.
Bende şikayet ettim birini ondan dolayı bende sormuştum
Ben birde yanlış parkın resmini çekip yollamıştım yaklaşık 2-3 gün sonra bana mail düşmüştü ilgili araçla ilgili bilmem ne kanununca idari para cezası kesilmiştir diye ama seninki ciddi konu seni ilgili ilçenin karakoluna da çağırabilirler
bunu yapmak istemiyorum onu ifşa etmek istiyorum yaptıkları için yüzüne tükürmek istiyorum açıkçası bu gün bana yarın başkasına belki daha küçük kızlara yapck
İşlem yapıldı mı? Ben de daha şimdi birini Atatürk'e hakaretten ihbar ettim, normalde takmam kafaya ama aşırı ağır sözler ve suçlamalar olduğundan görmezden gelemedim. Umarım halledilmiştir sizin şikayetiniz de.