Merhaba yeni bir bilgisayar aldım. Yaklaşık 2 ay oldu. Merak edip 1 2 kez Office Uygulamalarını açtığım olmuştu fakat bir hata veriyordu ve hiç uğraşamam diyip kapattım. Şimdi ise ne yapacağımı bilmiyorum. Yazıyor ki "Aboneliğinizin süresi doldu. Çoğu Word özelliği devre dışı bırakıldı. Yeniden etkinleştirmek için aşağıdaki şeçeneklerden birini seçin
Satın al
Anahtarı girin
Oturum açın
Oturum açıyorum fakat satın almadığım için bir işe yaramıyor? Office için para mı vermem gerekiyor? Bunun ücretsiz yasal bir yolu yok mu? Online kullanabilirim fakat elimde internet bulunmadığında ne yaparım diye düşünüyor insan. En üstte ise Lisanssız ürün yazıyor. Lütfen yardım edin...
Satın al
Anahtarı girin
Oturum açın
Oturum açıyorum fakat satın almadığım için bir işe yaramıyor? Office için para mı vermem gerekiyor? Bunun ücretsiz yasal bir yolu yok mu? Online kullanabilirim fakat elimde internet bulunmadığında ne yaparım diye düşünüyor insan. En üstte ise Lisanssız ürün yazıyor. Lütfen yardım edin...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer