Bilgisayarı yeni aldım ve Office uygulamalarını kullanamıyorum lütfen yardım?

Merhaba yeni bir bilgisayar aldım. Yaklaşık 2 ay oldu. Merak edip 1 2 kez Office Uygulamalarını açtığım olmuştu fakat bir hata veriyordu ve hiç uğraşamam diyip kapattım. Şimdi ise ne yapacağımı bilmiyorum. Yazıyor ki "Aboneliğinizin süresi doldu. Çoğu Word özelliği devre dışı bırakıldı. Yeniden etkinleştirmek için aşağıdaki şeçeneklerden birini seçin
Satın al
Anahtarı girin
Oturum açın
Oturum açıyorum fakat satın almadığım için bir işe yaramıyor? Office için para mı vermem gerekiyor? Bunun ücretsiz yasal bir yolu yok mu? Online kullanabilirim fakat elimde internet bulunmadığında ne yaparım diye düşünüyor insan. En üstte ise Lisanssız ürün yazıyor. Lütfen yardım edin...
Bilgisayarı yeni aldım ve Office uygulamalarını kullanamıyorum lütfen yardım?
Cevapla