Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler arkadaşlar

Notları aç orada alt satıra geçerek yaz sonra copy paste
Işaretlediğim şeyle olması gerek
Tamam canım sagol
Cevap
2Cevap
Mobilden yapıyorsun ve işletme hesabı :)
Nasıl yani? Yazının altalta olması için napıcam? Normal kişisel hesabım
İşletme hesabına geçmen gerek
Ve mobilden profilini düzenlerken mesela
Bunu Enter yapıp alta geçiyorsun öyle alt alta olyı
Ayfon da olmaz sadece samaungta var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar